RavenE Skrivet 10 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2012 Det är så att jag går i tankarna att gå över till Android (HTC) ifrån min kära iPhone, hör och häpna! Det är inget jag bestämt ännu men funderingen ligger och gror. Går det på något smidigt sätt att flytta över sms/bilder/osv från iPhonen till HTC'n? Bilder antar jag inte blir så svårt eftersom jag gör backup på dessa då och då och därmed bara kan dra in de i bild-mappen på HTC'n. Vore guld om man kan flytta över smsen också, har många jag skulle vilja spara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 10 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2012 (redigerad) Va inget, läste problemet fel. Redigerad 10 januari, 2012 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 10 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2012 Finns inget smidigt sätt så vitt jag vet, men en googling så hittade jag: http://android.riteshsahu.com/tips/import-sms-iphone-android ..jag skulle inte ha brytt mig om det! Skönt med en ren smslista emellanåt också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts