Kebab Skrivet 7 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2012 (redigerad) Ser ni någon reklam på forumet längre? Jag tänkte att jag har råkat goofa med mitt Adblock-filter, men efter en kontroll med Internet Explorer (brrrr...) så insåg jag att det inte finns någon reklam längre. Hultenius nämnde ju att forumet uppdaterades i veckan, kan det ha råkat försvinna i och med det? Det vore ju tråkigt om forumets enda inkomstskälla försvinner av misstag. Edit: Nu finns det risk att den här tråden blockerar en mycket viktigare tråd. Se till att gå in här och rösta! Redigerad 7 januari, 2012 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 7 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2012 Ser ni någon reklam på forumet längre? Jag tänkte att jag har råkat goofa med mitt Adblock-filter, men efter en kontroll med Internet Explorer (brrrr...) så insåg jag att det inte finns någon reklam längre. Hultenius nämnde ju att forumet uppdaterades i veckan, kan det ha råkat försvinna i och med det? Det vore ju tråkigt om forumets enda inkomstskälla försvinner av misstag. Edit: Nu finns det risk att den här tråden blockerar en mycket viktigare tråd. Se till att gå in här och rösta! Jag har inte sett reklam mer än kanske två tre gånger ända sen den kom till forumet. Och då väldigt undanskymt i botten på någon tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts