Joe Dirt Skrivet 6 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2012 Hej allihopa! Satt förut och lekte runt lite på Internet och fick se att det fanns en otroligt cool mod ute. GTA IV med GTA SA världen! Håller på att tanka ner det nu och det bästa av allt är att det redan har stöd för multiplayer. Men ett par flaws finns det ju alltid, det är ju trots allt bara i en betaversion. Det finns inga Pedestrians ute och går och alla bilar har ingen direkt väg att åka efter så dem åker lite hur som helst på banan. Men det ska bli otroligt kul att prova! Hemsida: http://www.gtaivsa.com/ Video: http://www.youtube.com/watch?v=gz6dsoawk-Q Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 7 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2012 (redigerad) Wow! Den kommer jag inte tanka hem nu, men ska definitivt hålla ögonen på den! Dagen man kan göra uppdrag och världen fungerar någorlunda normalt så kommer jag ha det hemma direkt! Ett enormt tack för tipset, och må bäst! Redigerad 7 januari, 2012 av Xersize Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 7 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2012 Det är så... fint Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 8 januari, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2012 Försökte installera det men det funkade inte, ska prova igen med en annan metod och se om det blir bra. Fungerar det så lägger jag upp en screenshot eller två Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 26 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2012 Försökte installera det men det funkade inte, ska prova igen med en annan metod och se om det blir bra. Fungerar det så lägger jag upp en screenshot eller två Hur gick det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts