antepanteboy Skrivet 31 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2011 Min flickvän är i Klimpfjäll. Min bästa vän är i Klimpfjäll. Två andra vänner som står mig väldigt nära är i Skottland. Ska på en hemmafest som antagligen kommer att vara fruktansvärt tråkig. Får göra det bästa av situationen och dränka saknaden av mina närmaste. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 31 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2011 DJ på Punkhuset, Luleå. Kom om ni vill. Ska spela cumbia, hiphop och Destiny's Child. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 31 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2011 Oj vad många nyår som blivit besvikelse. Det är först på senare år som det börjat bli kul. I år ska jag vara med ett gäng polare och äta herrmiddag och drickar oss rejält snurriga. Sen får vi se vart Alingsåsnatten för oss! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 31 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2011 Ah, det gamla vanliga nyårskaoset. Nu känns det som hemma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 31 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2011 Jag och frugan får besök av 5 personer, blir 3-rätters med champagne och allmän alkoholkonsumtion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 31 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2011 (redigerad) Så länge jag kan minnas har jag mer eller mindre ogillat nyår. Det är ju inte som att jag hatar festandet, även om jag inte ser någon större orsak till det, och när jag var yngre tyckte jag förstås om raketerna och smällarna. Nej, problemet med nyår är just det, att det är ett nytt jävla år. Enfaldiga ser nyåret som att vända blad och inleda ett nytt kapitel som med nya friska tag och hugade viljor ska fyllas med skojsiga händelser och minnen. Det gör inte jag. Jag ser mer problem, bekymmer, huvudbry, kärlekstrassel, arbete, deadlines, klagomål, kaos. Kort och gott mer skit, med lite vackrare ord uttryckt. Man kan säga att nyår är en uppgraderad variant av måndag. Och det absolut värsta av allt är att julen börjar lida mot sitt vemodiga slut, post-holiday-blues börjar sätt in och den svarta januarivardagen väntar runt hörnet. Och yngre blir man ju inte heller... Ock, ock, ock. Jävla nyår. Men vadfan skriver jag om det här för? Vad jag skulle göra ikväll var det ju. För första gången på ett antal år är jag hemma hos familjen den här nyårsaftonen. Nyårsbastu vid 18. Efter det vet jag inte. Det enda jag vet är att jag inte ska "fira" med dem. Eller ja, jag ska kanske äta middag med dem på kvällen men that's it. Jag har tre scenarier: -Gå på hemmafest till min brors vän som fyller 20. Utgång därefter. Problem: Borde ta med en present. Lösning: Presenten kan vara en flaska sprit. -Dra hem till en brud som med 80% säkerhet inte har några planer. Problem: Hon är europamästarinna i att dela med sig av sina problem och gråta ut sina bekymmer. Varje gång jag är med henne blir jag mentalt tröttkörd. Förmildrande omständighet: Hon är söt. -Supa och titta på film med katterna. Jag har länge velat se Ben-Hur men det har inte blivit av pga att den är så förbannat lång (nästan 4 timmar). Nyårsaftonen skulle kanske vara en afton så god som någon att göra det på. Problem: Katterna har redan sett Ben-Hur och vill hellre se Lejonkungen II. Nyår blir nog rätt sorgligt i år. Skulle egentligen komma ett tiotal vänner från Kalmar på besök över helgen, men de lyckades inte fixa en enda bil. Så jag, en sambo + fem tjejer ska ha middag och förfest, och sen utgång. Förstår inte vad som är sorgligt. Sorgligt är att sitta ensam i en sunkig lägenhet med en Findus jultallrik på soffbordet och gråtrunka till TV-shop vid tolvslaget. Redigerad 31 december, 2011 av Umberto 8 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 31 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2011 Kom nyss till en kompis som bor på Södermalm, ska precis till att börja styra upp maten till alla, vi blir väl 17 pers tror jag, kommer nog bli trevligt, sen lagom till tolvslaget så går vi några hundra meter till fjällgatan och kollar ut över hela Sthlm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 31 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2011 Förstår inte vad som är sorgligt. Sorgligt är att sitta ensam i en sunkig lägenhet med en Findus jultallrik på soffbordet och gråtrunka till TV-shop vid tolvslaget. Haha, det är sant. Men att fira med ett par bekanta när jag var inställd på att få hit mina närmaste var en besvikelse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 31 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2011 Lär inte bli så mycke aktiv idag på forumet så gott nytt år alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 31 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2011 Sorgligt är att sitta ensam i en sunkig lägenhet med en Findus jultallrik på soffbordet och gråtrunka till TV-shop (vid tolvslaget).så jävla sant, men det är inte mycket jag kan göra åt saken. gott nytt år (bör inte vi kalla det för gtå?) gtå: 2012 sajten! många pussar och kramar, xoxoxo, maimstream 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 31 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2011 Minns ni vilket år GTAsajtens stora fylleslag ägde rum? Det var i alla fall tre-fyra forumiter som satt och skrev av sig sent på nyårsnatten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 31 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2011 När de första ölen är nere så känner man såhär. Min plan för dagen är att bli så full som möjligt, och förhoppningsvis be folk dra åt helvete. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 31 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2011 Krogen, supa, försöka med att komma ihåg kvällen imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 31 december, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 december, 2011 -Gå på hemmafest till min brors vän som fyller 20. Utgång därefter. Problem: Borde ta med en present. Lösning: Presenten kan vara en flaska sprit. Lösning: Lakuppiippu! -Dra hem till en brud som med 80% säkerhet inte har några planer. Problem: Hon är europamästarinna i att dela med sig av sina problem och gråta ut sina bekymmer. Varje gång jag är med henne blir jag mentalt tröttkörd. Förmildrande omständighet: Hon är söt. Lösning: Tap that. -Supa och titta på film med katterna. Jag har länge velat se Ben-Hur men det har inte blivit av pga att den är så förbannat lång (nästan 4 timmar). Nyårsaftonen skulle kanske vara en afton så god som någon att göra det på. Problem: Katterna har redan sett Ben-Hur och vill hellre se Lejonkungen II. Lösning: Ta en annan film. -- För övrigt: Jo, nyår är väl årets besvikelse varje gång. Även om festen ifråga är lyckad, är det inte utan att man känner ett enormt vemod, mycket liknande de problem du beskriver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 31 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2011 (redigerad) Relevant Redigerad 31 december, 2011 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 1 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2012 (Kan inte skriva på folks profiler via mobilen, så jag skriver här.) Gott nytt år på dig Gizze! Hoppas du har det bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2012 (redigerad) fyllepost Redigerad 1 januari, 2012 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2012 (redigerad) dubbelpost Redigerad 1 januari, 2012 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 1 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2012 Jag är så nöjd, så nöjd. Strulade upp Stefan Sauks flickvän i en säng. Hon drog sig tyvärr inte så långt att hon ville ligga, men jag nöjer mig med vad jag fick. Ska höra av mig till någon skvallertidning i veckan och tjäna lite deg på en fet story. 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 1 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2012 Jag förfestade hos Sikorka och käkade tacos. Hamnade sedan på strippklubb och slutligen på efterfest. Bra kväll, trots allt! 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts