Henkibojj Skrivet 29 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2011 Nog för att jag vet att det finns en festtråd men jag tyckte det vore kul att höra vad folk gör på nyår? Själv har jag förfest i min korridor, sen drar jag till ett kollektiv där jag quite simply tänkt supa järnet. :yes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2011 Någon form av villafest med mat och kostym. Så jävla gött att gå på en vettigt uppstyrd nyårsfest för en gångs skull. Förra året kom Securitas och knackade på vid 21.30 och slängde ut oss. Även fast vi flyttade festen till ett annat ställe så lyfte kvällen aldrig riktigt efter det. Det värsta är att vi inte ens var oskäligt högljudda. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 30 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2011 Jag ska äta middag med min familj och sedan gå till en vän några hundra meter bort som har fest med en massa roliga människor, varav de flesta från min umgängeskrets. Jag har aldrig höga förhoppningar på nyårsafton, men jag tror att det kan bli en kväll som är roligare än de flesta och att allting går bra. Sitter just nu och väger mellan kostym/någonting annat. Får se hur det blir. Allting hänger så klart på hur de andra männen klär sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 30 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2011 Ska käka middag med familjen imorgon. Sedan ska jag säga farväl innan jag åker in mot stan. Själva nyårsafton kommer innehålla en trerättermiddag och en fest utan dess like. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 30 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2011 Det var planerat att vi som brukar hänga med varandra skulle åka iväg till en kompis stuga ~15 mil bort för skoterkörning, bastu osv, men vattenpumpen gick sönder så det blev inte av. Nu åker vi istället hem till en annan polare som bor i en liten by några mil söder om Östersund som heter Vigge. Åker ner mitt på dagen på lördagen, lastar ur lite saker och sticker sedan iväg på skotern någon mil för att käka lite lunchaktigt och bara ta det lugnt. Sedan tillbaka till huset för dusch och ombyte till middagen och börja smådricka lite och sen får vi se. Tror det kommer bli hur nice som helst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 30 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2011 Vi har bjudit hem några gemensamma vänner på nyårsmiddag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 30 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2011 Blir att vara hemma ett tag sen drar jag och kompisen vidare till en fest. Blir nog nice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 30 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2011 Anländer i sthlm om någon timme och har ännu ingen riktig klarhet i vad som händer. Har blivit inbjuden genom en polare till en fest där jag nästan enbart känner honom, men jag vet inte. Det blir väl till att höra runt lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2011 Jag ska till Halmstad för att fira med ett gäng vänner och bekanta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 30 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2011 Inget planerat alls. Det var sagt att en kompis skulle kolla om jag och min roomie fick komma på en fest, annars så sitter vi här, drar i oss det vi har och.... krogen? Vi får se vart kvällen leder oss helt enkelt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 30 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2011 Förhoppningsvis hör brorsan av sig idag om eventuell fest hos honom imorgon. Annars lär jag bara dega! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 30 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2011 Jag är inte bjuden på någon hemmafest eller så alls. Därför ska jag förfesta ensam vid datorn och sedan åka in till stan och leta runt efter en fest att gå på. Hittar jag ingen så hamnar jag väll på någon jättedisco nattklubb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 30 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2011 Blev just nekad på att komma in på en fest här nära mig som en stor del av dom jag känner ska på, känner mig ganska så utmobbad tbh! "fullt på listan" Nyår ensam, woho! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 30 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2011 Typ släkten, mina kompisar orkar inte vara med på att hitta på något, typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 30 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2011 (redigerad) På dagen blir det bastubad med några polers hos en tjejkompis. Sedan drar vi vidare till en annan tjejkompis villa ute på landet. Där blir det trerätters middag och alkohûl. Håller med Kebab om att det ska bli skönt med en uppstyrd nyårsfest för en gångs skull. Dessutom blir vi bara sju pers vilket kan vara ganska skönt. De vi ska va hos har inga grannar i närheten så man ska dock inte räkna med att vi kommer vara lugna! Redigerad 30 december, 2011 av Adriian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 30 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2011 Nyår blir nog rätt sorgligt i år. Skulle egentligen komma ett tiotal vänner från Kalmar på besök över helgen, men de lyckades inte fixa en enda bil. Så jag, en sambo + fem tjejer ska ha middag och förfest, och sen utgång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 30 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2011 Käka mat med flickvän ett lesbiskt par och en annan kvinna. Trist nyår. Får kanske bjuda ner en väninna till från linkan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 30 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2011 Det blir finmiddag med några gamla vänner, några nya vänner och några som jag inte känner. Det kommer nog bli väldigt trevligt. Det kommer nog inte slå förra nyårsafton i Oslo som var det konstigaste och roligaste jag varit med om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 30 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2011 Det blir finmiddag med några gamla vänner, några nya vänner och några som jag inte känner. Det kommer nog bli väldigt trevligt. Det kommer nog inte slå förra nyårsafton i Oslo som var det konstigaste och roligaste jag varit med om. Haha, vadå då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 30 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2011 http://img.mango12.com/img267/4717/newyear12355.jpg 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts