Hultenius Skrivet 2 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2012 Jag ska ta en ny titt på det under helgen. Det är inget enkelt arbete (har undersökt det tidigare) och jag har inga stora förhoppningar på att lyckas denna gång heller. 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 4 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2012 Jag ska ta en ny titt på det under helgen. Det är inget enkelt arbete (har undersökt det tidigare) och jag har inga stora förhoppningar på att lyckas denna gång heller. Kul att se iallafall att du försöker fixa denna post bugg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 5 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2012 Är post buggen fixat nu? För det går hur bra som helst för mig att posta nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 6 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2012 Har det blivit bättre menar du? Även idag? Vad säger dina medforumiter? 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 6 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2012 Har det blivit bättre menar du? Även idag? Vad säger dina medforumiter? Jag tycker det har blivit mycket bättre! Inga problem/laddningstider när jag postar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 6 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2012 (redigerad) Vi testar. Edit: Fungerade jättebra. Good work! Redigerad 6 januari, 2012 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2012 Har det blivit bättre menar du? Även idag? Vad säger dina medforumiter? Ja, det fungerar absolut bättre! Har inte märkt några problem längre! Älskar din signatur, förresten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 6 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2012 Åh vad härligt. Placebo-effekt måntro? För jag har inte lyft ett finger... Nåväl, jag uppdaterade några servermjukvaror tidigare i veckan, men jag har svår att se hur dessa kan påverka något. Vi får nog vänta några dagar innan vi kan fira. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 januari, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2012 Ja, det är helt klart bättre. Wtf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 6 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2012 För övrigt har jag typ aldrig haft problem med det. Like a boss. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 7 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2012 Än så länge går det jätte bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 7 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2012 Fungerar klockrent! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 7 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2012 Det har blivit mycket bättre, också modfunktioner och pm-skickandet är smidigt nu. Vi har dock också tidigare haft korta perioder av plötslig "förbättring" - men vi får hoppas att det här är bestående. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 12 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2012 Nu verkar buggen ha försvunnit! Good job Hultan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 14 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2012 (redigerad) Måste bara testa. Inte tänkt på om det försvunnit eller ej (har vant mig vid buggen så jag tänker nog inte på dess vara eller icke vara). Funkade nu i alla fall! Redigerad 14 januari, 2012 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts