Populärt inlägg Kebab Skrivet 19 december, 2011 Populärt inlägg Rapportera Share Skrivet 19 december, 2011 Ja, när det har gått så långt att jag av rutin klickar upp ett nytt Facebook-fönster efter att jag har kommenterat något på den sidan så känner jag att det fan är dags att det blir ordning på det här. Ni vet alla vad jag pratar om och Hultenius är också medveten om problemet, även om han inte verkar tycka att det är en så stor grej. Vi får inte särskilt många nya medlemmar längre, men de vi får lär ju bli rejält avtända när de ser hur "seg sidan är". 12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 19 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2011 Ja, när det har gått så långt att jag av rutin klickar upp ett nytt Facebook-fönster efter att jag har kommenterat något på den sidan så känner jag att det fan är dags att det blir ordning på det här. Ni vet alla vad jag pratar om och Hultenius är också medveten om problemet, även om han inte verkar tycka att det är en så stor grej. Vi får inte särskilt många nya medlemmar längre, men de vi får lär ju bli rejält avtända när de ser hur "seg sidan är". Agreed. Jag har också vant mig och byter flik efter att jag postat ett inlägg, skrivit ett pm eller en statusuppdatering. Det är mycket irriterande och dåligt för forumet och någonting bör göras åt saken så snart som möjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 19 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2011 Jaha, då är det alltså inte bara för mig det är så! Gör det av vana nuförtiden, jag med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 19 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2011 Det verkar som inläggen postas normalt till forumet, men för användaren står sidan bara och laddar. När jag postat ett inlägg laddar jag bara om huvudsidan manuellt efter ett par sekunder. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 19 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2011 Buggen stör ganska mycket, men vi "veteraner" har väl lärt oss leva med det, så det är ett bra initiativ att ta tag i detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 20 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2011 (redigerad) Antar att ni menar buggen med att posts inte läggs upp på en gång utan bara laddar i en evighet? Ja, det borde lagas. Jag hatar det och det har dragit ner på mitt postande! Edit: ..och vid den här posten så funkar det så klart! Redigerad 20 december, 2011 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 20 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2011 (redigerad) Ja, det här är ett oacceptabelt fel som vi har knorrat om otaliga gånger. Problemen började egentligen när vi övergick till VPS. Postande går väl an (även om det är störande) men att skicka pm och moderera när det är så här segt är ett helvete. Forumet skulle må bra av att ha en sysadmin som tar hand om olika tekniska/strukturella bekymmer av den här typen; det är ganska uppenbart att Hultenius inte längre har tid/lust/möjlighet att sköta forumet i den grad som vore önskvärt och därför borde han fundera på att ge större ansvar till andra. Redigerad 20 december, 2011 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 20 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2011 Ja, det här är ett oacceptabelt fel som vi har knorrat om otaliga gånger. Problemen började egentligen när vi övergick till VPS. Postande går väl an (även om det är störande) men att skicka pm och moderera när det är så här segt är ett helvete. Forumet skulle må bra av att ha en sysadmin som tar hand om olika tekniska/strukturella bekymmer av den här typen; det är ganska uppenbart att Hultenius inte längre har tid/lust/möjlighet att sköta forumet i den grad som vore önskvärt och därför borde han fundera på att ge större ansvar till andra. Problemet är att det måste vara någon han litar på personligen efter man i regel då får tillgång till allting som har med sajten att göra! Jag vet inte riktigt hur många hultan litar på här som faktisk också skulle vilja ta på sig något sådant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 20 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2011 Problemet är att det måste vara någon han litar på personligen efter man i regel då får tillgång till allting som har med sajten att göra! Jag vet inte riktigt hur många hultan litar på här som faktisk också skulle vilja ta på sig något sådant. Tycker Umberto skulle passa bra just till den biten då han är nog mer insatt i det och om han skulle ha den tiden som krävs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 20 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2011 Tycker Umberto skulle passa bra just till den biten då han är nog mer insatt i det och om han skulle ha den tiden som krävs. Då är det spikat! 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 20 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2011 Handlar ju om teknologisk kompetens och allmänt rykte än om vem som är mod. Jag röstar för Stell, om han är kompetent inom området. Annars R2D2, Curly eller dibel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 20 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2011 Curly. lol, då blir det kaos kan jag lova. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 20 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2011 lol, då blir det kaos kan jag lova. lol, var inte så modest. Självdistans är den bästa distansen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 21 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2011 Det ger mig ångest och jag gråter ofta nu för tiden. Snälla Hultenius, hjälp mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 22 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2011 (redigerad) Tycker Umberto skulle passa bra just till den biten då han är nog mer insatt i det och om han skulle ha den tiden som krävs. Tack, men jag tror inte det. Jag tvivlar på att jag har tillräcklig teknisk kunskap. Dessutom anser jag att en eventuell sysadmin inte ska moderera på forumet, vilket jag hellre gör, utan endast arbeta med bakgrundsrelaterade saker. Tekniska problem, byta skin, lägga till nya smilies m.m... Kort sagt: vara reserv-Hultan. Problemet är att det måste vara någon han litar på personligen efter man i regel då får tillgång till allting som har med sajten att göra! Jag vet inte riktigt hur många hultan litar på här som faktisk också skulle vilja ta på sig något sådant. Stämmer. Det bör dessutom vara en framåtsträvande och utvecklingsvillig person. Redigerad 22 december, 2011 av Umberto äsch, onödigt att namedroppa i det här skedet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 22 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2011 x_eroticflinta_x for sysadmin! 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 30 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2011 När fan kommer Hultan tillbaks o fixar dessa jäkla buggar samt denna postbugg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 31 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2011 (redigerad) dibel. Det bör dessutom vara en framåtsträvande och utvecklingsvillig person. Vore det inte roligare med en bakåtsträvande och utvecklingsstörd person? Redigerad 31 december, 2011 av dibel 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 31 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2011 När fan kommer Hultan tillbaks o fixar dessa jäkla buggar samt denna postbugg! Det hjälper nog knappast att vara otrevlig, tyvärr. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 1 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2012 Yes, there are problems. There will always be problems, especially in the current forum situation. The lack of decent posting, about which I hear so much these days, is one of them. And it will be resolved, as will all others, in time, as the global message board software stabilizes. We shall prevail! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts