Populärt inlägg Xersize Skrivet 19 december, 2011 Populärt inlägg Rapportera Share Skrivet 19 december, 2011 Okej, stora nyheterna som jag lovade skulle komma idag: Just nu sitter jag och dricker kaffe i väntat på att ett kamera-team ifrån Eyeworks kommer hit, för idag ska vi nämligen använda hela dagen för att spela in första avsnittet av en TV-serie! Den kommer gå ut på att jag tillsammans med några andra svenska rappare skickas till Los Angeles för att träffa riktiga rap-artister därifrån, lära oss av dom, spela in tillsammans med dessa osv. Allt förutsatt att pilotavsnittet som spelas in idag säljs till någon TV-kanal. Det är inte säkert men det ser just nu ljust ut. Mer nyheter kommer vartefter jag får veta! 17 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 19 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2011 Grymt, grattis! Hoppas ni får programmet sålt också! Glöm inte att produkplacera GTAsajten. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 19 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2011 Åh jäklar! Det låter ju awesome, jag kommer lätt titta på det i så fall. Du får se till att ha GTASajten uppe i bakgruden lite diskret när tv-teamet filmar hos dig. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 19 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2011 Häftigt! Hoppas det går bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 19 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2011 Coolt! Stort lycka till! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 19 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2011 Stort. Grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 19 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2011 Det var värst. Grattis! Ska det bli en realityserie? Det där Eyeworks verkar f.ö. stå bakom en ansenlig mängd av skiten som visas på tv. Lycka till! -- ot: Det här är ju helt sjukt. Hur kan något så här hjärndött produceras? Hur orkar någon titta på sån här skit? De har gjort verklighet av en sketch ffs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 19 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2011 Håller tummarna för dig pöjk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 19 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2011 Det är ganska faktiskt coolt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 19 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2011 Sellout. 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 19 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2011 Finns ju alltid MTV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 19 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2011 *bff tss bf k* G-G-G-G-Unit, g-g-grattis!! "whacka-whack-a" 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 19 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2011 Grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 19 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2011 Är inte detta snedsteg om man vill bli tagen på allvar? 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 19 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2011 Är inte detta snedsteg om man vill bli tagen på allvar? Jag vann IDOL en gång. Det gav då mig rubriker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 20 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2011 Grattis! Hoppas det går bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 20 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2011 Grattis Martin! Önskar dig all lycka med det. Jag vill gärna höra mer om allt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 26 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2011 Hur gick det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 26 december, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 december, 2011 Hej hopp alla! Pilotavsnittet är inspelat och det ser väldigt ljust ut för min del. Just nu håller de på att skicka runt programmet till olika kanaler och de skulle höra av sig i slutet av januari. Blir det av så åker jag iväg i några korta månaders tid och gör mitt bästa! Sellout. Inte då. De få gånger de bad mig bli mer "löjlig" tvärvägrade jag och fortsatte bara vara mig själv, och ändå gick det väldigt bra. Sellout är exempelvis Soulja Boy som var fruktansvärt grym innan han blev känd men nu låter som precis vem som helst. Är inte detta snedsteg om man vill bli tagen på allvar? Jag förstår hur du tänker, men personen som "vann" i den utländska versionen av programmet fick ett rätt fint kontrakt i USA och de andra fick publicitet. Jag vet att jag låter egocentrisk men jag vet att jag klår 90% av de som var med i det programmet så jag klarar mig förhoppningsvis bra. Mer info kommer vartefter! 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts