Conny_S Skrivet 18 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2011 Jag skulle önska att ni kunde göra. . (för jag tror inte det räcker med bara en tråd) Utan en hel avdelning BARA för KONST. Alltså, där man diskuterar konst, lägger upp bilder osv osv osv KONST konst KONST. Det är väl inga konstigheter? Om det redan finns en sån avdelning så hänvisa mig dit. Mvh C/S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 18 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2011 Jag skulle önska att ni kunde göra. . (för jag tror inte det räcker med bara en tråd) Utan en hel avdelning BARA för KONST. Alltså, där man diskuterar konst, lägger upp bilder osv osv osv KONST konst KONST. Det är väl inga konstigheter? Om det redan finns en sån avdelning så hänvisa mig dit. Mvh C/S musik, film och grafik. Skapa trådar, problem löst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts