Stora_tomtefar Skrivet 30 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2003 Jag har fastnat på max payne... jag är på en bana där man är i nåt hus, och såsprängs det massa runt omkring en. Hur görman? hur klarar man banan? Hur fasen överlever man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 30 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2003 "Put out my flames with gasoline". Roligaste banan. Ok, från start, spring rakt fram till köket och in där, och sen... sen... resten har jag glömt. Humbug får svara, han är EXPERT på den banan. (Och de andra också). :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Humbug Skrivet 30 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2003 Det är lätt bara man fattar knepet. Nämligen att springa fort som tusan genom alla rum. Save:a gärna ibörjan av alla rum men gör det i farten. I första rummet gör du så kutar du mot svängdurrarna bredvid bardisken å vid andra rummet så är dörrn längst in till höger har jag för mig. Sen är det bara att fortsätta med den principen Glöm inte att save:a hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts