Sniper Skrivet 13 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2011 Nu är det snart jul och alla är i full gång med julshoppingen! Vad önskar ni er denna jul? Min önskelista är väldigt kort i år då jag känner att jag allra helst vill få små överraskningar, precis som när man var liten. 1) Morgonrock från Pelle Vävare 2) Överraskningar!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2011 (redigerad) Haha äntligen får jag skriva det: Snälla barn! =D Nått bra spel med. Redigerad 13 december, 2011 av Vice. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 13 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2011 Önskade mig en soffa och det fick jag också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2011 Önskade mig en soffa och det fick jag också. Jag hade en uppblåsbar en gång. Var skön att sitta i. Ekonomisk med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 14 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2011 Jag hade en uppblåsbar en gång. Var skön att sitta i. Ekonomisk med. Men hur länge håller en sån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 14 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2011 Har önskat mig en mixer/"Frutti Blender", Harry Potter-boxen på Bluray och en strykbräda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 14 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2011 Ingenting! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2011 Ingenting! Långkalsonger* --- Plånbok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 14 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2011 (redigerad) Men hur länge håller en sån? Ungefär lika länge som en uppblåsbar säng eller en hoppborg. Redigerad 14 december, 2011 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 14 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2011 2ms VGA DVI HDMI 3D-redo 120 hz :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 14 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 14 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2011 Önskar mig två böcker: Det var min önskelista det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 14 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2011 Ett grafikkort, det är allt. Är inte i behov av någonting mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 14 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2011 Öh.. Vantar/skidor till skotern. :-) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 14 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2011 En resväska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 14 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2011 (redigerad) Tänk vad man önskade sig mycket när man var mindre. Nu för tiden tänker jag på hur jävla mycket pengar man tvingar ur folk när man önskar sig saker. Känns inte lika kul. Därför önskar jag mig inte mycket nu för tiden. Två böcker som sagt. Morsan kommer säkert köpa båda för max 500 kr. Känns överkomligt. Edit: Sen ska hon väl envisas med att köpa en massa saker jag inte önskat mig (som föräldrar brukar göra) men då känner jag mig inte lika skyldig. Redigerad 14 december, 2011 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 14 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2011 Tänk vad man önskade sig mycket när man var mindre. Nu för tiden tänker jag på hur jävla mycket pengar man tvingar ur folk när man önskar sig saker. Känns inte lika kul. Så sant så, samma här. Dessutom blir det bara svårare och svårare med åren att komma på nåt, man har liksom nästan allt man behöver. Det enda (vettiga) jag egentligen önskade mig är en uppsättning arbetskläder för utomhusbruk, vintertid främst. Sådant är alltid bra att ha. Och det är redan köpt, så det är bara att vänta på julafton och se om man får det , och vad det annat blir. Jag är glad för allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 14 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2011 Respengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 14 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2011 Konstigt nog har inga problem med att önska mig pengar. Dubbelmoral? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 14 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2011 Guild Wars 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts