eminem33 Skrivet 13 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2011 Min externa hårddisk gav precis upp -.- Ska köpa ny nu. Men är de värt och lägga på några lappar och köpa usb 3.0? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 13 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2011 Min externa hårddisk gav precis upp -.- Ska köpa ny nu. Men är de värt och lägga på några lappar och köpa usb 3.0? Ja, om prisskillnaden inte är mer 50-100kr. Oftast kostar usb 3.0 inte många kronor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 13 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2011 (redigerad) Annars finns SSD-diskar med USB/eSata koppling. Kunglig hastighet Redigerad 13 december, 2011 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 13 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2011 Annars finns SSD-diskar med USB/eSata koppling. Kunglig hastighet Ja? Nu är nog frågan inte om en SSD... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 13 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2011 Ja? Nu är nog frågan inte om en SSD... Disk som disk, jag gav bara ett förslag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 13 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2011 Disk som disk, jag gav bara ett förslag. Ja, fast du citerade mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts