Martin-123 Skrivet 9 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2011 Någon duktig själ här som kan hjälpa mig lite? Vi ska spela in EP i Mars, och vill ha ett snygg fodral till den. EP'n kommer heta "For what we believe in". Motivet är valfritt dock! Vill ha något i stil med dessa: http://wordpress.mikaelhornqvist.se/wp-content/uploads/2011/02/adept_deathdealers.jpg En slant delas självklart ut till den som gör ett artwork vi använder! hehe. Even if you're god heter bandet btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 10 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2011 (redigerad) Mitt tips är att du kollar runt på deviantart.com. Kolla runt lite här, hitta någon som är aktiv, duktig men inte alltför populär och PMa honom en request. Tror de flesta skulle vilja ha chansen att göra ett albumomslag, speciellt om det finns lite kosing i bilden. Lycka till! Redigerad 10 december, 2011 av P-C 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 10 december, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 december, 2011 Mitt tips är att du kollar runt på deviantart.com. Kolla runt lite här, hitta någon som är aktiv, duktig men inte alltför populär och PMa honom en request. Tror de flesta skulle vilja ha chansen att göra ett albumomslag, speciellt om det finns lite kosing i bilden. Lycka till! Bra tips. Att jag inte tänkte på det. Tackar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 10 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2011 Ett snyggt fodral? Intressant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 10 december, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 december, 2011 Ett snyggt fodral? Intressant. Haha, käften! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts