floopy Skrivet 8 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2011 Tja, jag presenterar härmed min senaste skapelse 'Floopy & Kuzzy revisits Vice City 2011' med klipp från (mestadels) 2009. Klippen har legat och skräpat i ett par år så jag bestämde mig för att slänga ihop allt till en njutbar liten rulle. Här är den alltså enjoy! 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 8 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2011 Old school ftw! <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 8 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2011 Helt suverän film! Grym känsla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 8 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2011 Snygg film, härligt musikval! Fick mig faktiskt att bli grymt sugen på att starta Vice City igen. (Dessutom lyckades jag få mitt första inlägg flyttat till papperskorgen när jag skulle redigera, pinsamt ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts