kobbe Skrivet 19 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2009 Aaahh, rapporterar in här mitt i middagen, efterätten kvar. Vi grillade kyckling och fläskfilé, vitlökskroketter i ugnen, så jävla gott att det inte är sant alltså! Har ännu kvar efterätten som är ananaspaj, kommer bli hur gott som helst! Det blir definitivt 10/10 idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 19 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2009 hoppas the_dude lägger upp lite fina middags bilder snart... potatis sill och lax! Vad arnars? >: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 19 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2009 Lunch: Inget Middag: Inget Jag är hungrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 20 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2009 (redigerad) Middag: Sill, sill, sill, sill och nypotatis! Något av det bästa med livet. 4.5/5 Redigerad 20 juni, 2009 av Ma__Cipriani Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 20 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2009 Aha, det var sådana du menade! Jag försökte göra det en gång, men det failade... Brödet fick ju liksom ingen smak, är det meningen att man ska göra något med det, eller är det bara att steka skiten som ett vanligt ägg? Klipp hål, bre smör på båda sidorna, släng i stekpannan, lägg en klick smör i hålet, låt smälta, kläck ägg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 21 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2009 hoppas the_dude lägger upp lite fina middags bilder snart... potatis sill och lax! Vad arnars? >: Okej kan posta en för din skull! Några dagar gammal men what the hell: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 21 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2009 Farsan är så jävla bra. Idag blev det klar kantarellsoppa och ett hemmagjort underbart ostbröd till förrätt, sedan örtmarinerad lax med potatis, rom och nån god pesto. Bästa på länge! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2009 Farsan är så jävla bra. Idag blev det klar kantarellsoppa och ett hemmagjort underbart ostbröd till förrätt, sedan örtmarinerad lax med potatis, rom och nån god pesto. Bästa på länge! Du anar inte hur jävla sugen jag blev på mat nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 22 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2009 (redigerad) Slängde ihop en relativt fettsnål sallad igår för att kompensera all midsommarmat och -sprit. Quinoa, kikärtor, isbergssallad, tonfisk, oliver, feferoni, rädisor, morötter, gurka, fetaost, och lite kokos. Redigerad 22 juni, 2009 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 22 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2009 (redigerad) Det blev omelett idag, med allehanda ingredienser från dagens kylskåpsrensning: fetaost, grillkorv, potatis och diverse kryddor! Redigerad 22 juni, 2009 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2009 Mamma har precis satt igång falukorv i ugnen och makaroner. Så enkelt - så gott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 22 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2009 Klyftpotatis och falafel i ugnen nu. <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2009 Mamma har precis satt igång falukorv i ugnen och makaroner. Så enkelt - så gott. Det blev visst potatis istället för makaroner och därför får det bara 8/10. Likväl grymt gött! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 23 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2009 Farsan är så jävla bra. Idag blev det klar kantarellsoppa och ett hemmagjort underbart ostbröd till förrätt, sedan örtmarinerad lax med potatis, rom och nån god pesto. Bästa på länge! Jag måste se till att vi har gäster oftare... Igårkväll grillade vi kyckling på gården, i tre olika kryddningar. Till det blev det återigen nybakat bröd, bulgursallad och ett skitgott clairetvin som jag blev helt förälskad i. Såna här gånger inser jag att det inte är så svårt att göra god mat, blir verkligen inspirerad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 23 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2009 Till middag blev det idag bakpotatis och benfri kotlett! FY FAN SÅ GOTT! Smälter i munnen! 10/10!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 23 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2009 (redigerad) Pytt i panna, prinskorv, stekt ägg och bacon, med knäckemacka och ett stort glas mjölk.. Detta tog precis min förstaplats över pasta bolognese. Redigerad 23 juni, 2009 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 26 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2009 ska göra en peanut butter-jelly macka och hoppas på att jag blir mätt nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 28 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2009 Nybakat brööööööööö! en snabb liten kvällsmacka, riktigt gott bröd, speciellt nybakt! Ost sinka och lite smör.8/10! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2009 Kebabrulle med alldeles för mycket och för grovt hackad lök. 6/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 28 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2009 Kebabrulle med alldeles för mycket och för grovt hackad lök. 6/10 Kebabrulle på pizzerian där jag är stammis. De gör ärligt talat stan's bästa kebabrullar! 10/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts