Nik. Skrivet 14 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2009 Bröd! det ser så gott ut, men stekt ägg är verkligen inget jag gillar. Taco till middag, glömde färsen första tallriken och det var förvånansvärt gott! 8/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 14 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2009 Vi åt middag på Sjöstugan i Byxelkrok idag. Alla valde Basilikainbakad fläskfilé med kantarellsås och Pommes. Huuur gott som helst! Rätt stora fläskfilébitar, såsen var superb, pommesen (säger man så?) var spröda och yum. 5/5, yarly. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 14 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2009 Fläskfilé och potatisgratäng. Gott, men jävlar i mig jag vill spy vad mätt jag är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 14 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2009 Igår lunch: Currygryta med jordnötter, vitlök, rödlök, kokt potatis, tofu och färsk chili.. serverades med överblivit ris. middag: Pasta och eh.. soltorkade tomater, pesto och oliver. Efterätt blev glass med kokad after eight och bär som topping. Grymt! Idag har jag inte ätit något kom jag på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 14 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2009 Huvudrätt: http://img193.imageshack.us/img193/5486/r0017306.jpg "Kött: fyfan" - Köttgryta med grädde och "creme fraiche: franska örter". Kryddat med basilika och timjan. Serveras med potatis. Dessert: http://img188.imageshack.us/img188/6268/r0017310.jpg Varm o'boy med betonggrädde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 17 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2009 Dessert: Varm o'boy med betonggrädde. Haha, dogge har verkligen förstört O'boy för mig. Jag kan inte göra o'boy utan att prata som honom. Fast han säger nog butangrädde faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 17 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2009 Lunch: Väldigt grönt - det blev en majskolv, två stora isbergssalladsblad, två rivna morötter, några körsbärstomater, potatissallad, och hårt bröd. Middag: Spaghetti á la carbonara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 17 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2009 Haha, dogge har verkligen förstört O'boy för mig. Jag kan inte göra o'boy utan att prata som honom. Fast han säger nog butangrädde faktiskt. haha, w0rd. Blir alltid att kommentera filmen när någon dricker oboy! Men nog fan säger han väl betonggrädde eller måste vi ta och mejla honom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 17 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2009 haha, w0rd. Blir alltid att kommentera filmen när någon dricker oboy! Men nog fan säger han väl betonggrädde eller måste vi ta och mejla honom? Butangrädde skulle jag nog säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 17 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2009 Butangrädde skulle jag nog säga. Men det finns ju inte a i det han säger, det måste vara betonggrädde Hittar inte heller någon e-post men på myspace kan man skicka PM, om någon orkar göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 17 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2009 (redigerad) Butangrädde skulle jag nog säga. Betonggrädde of course. Han kommer ju från betongen yaow! Betonggrädde är förövrigt ghettoslang för billig grädde. Just FYI. Redigerad 17 juni, 2009 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 17 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2009 (redigerad) Butangrädde skulle jag nog säga. Haha, mer O'boy än mjölk. Redigerad 17 juni, 2009 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2009 Bröd! Aha, det var sådana du menade! Jag försökte göra det en gång, men det failade... Brödet fick ju liksom ingen smak, är det meningen att man ska göra något med det, eller är det bara att steka skiten som ett vanligt ägg? Huvudrätt: "Kött: fyfan" - Köttgryta med grädde och "creme fraiche: franska örter". Kryddat med basilika och timjan. Serveras med potatis. Dessert: Varm o'boy med betonggrädde. Jag ser framför mig vilken sjukt skön meny du skulle kunna svänga ihop! Betonggrädde of course. Han kommer ju från betongen yaow! Betonggrädde är förövrigt ghettoslang för billig grädde. Just FYI. Abo bre shonnern kan tugget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 18 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2009 Jag bor ju ensam hela sommaren igen. Det betyder att jag måste börja använda mig av mina matlagningsskills once again. Alldeles nyss gjorde jag och åt upp detta. Det är egenkryddade makaroner&köttbullar (någon fransk ört, chilipulver samt örtsalt) med ketchup, bostongurka och sallad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 18 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2009 Jag bor ju ensam hela sommaren igen. Det betyder att jag måste börja använda mig av mina matlagningsskills once again. Alldeles nyss gjorde jag och åt upp detta. Det är egenkryddade makaroner&köttbullar (någon fransk ört, chilipulver samt örtsalt) med ketchup, bostongurka och sallad! Blev du mätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 18 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2009 Blev du mätt? Jadå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2009 Gjorde egen köttfärssås med färska champinjoner och rödlök. Den blev grymt god. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2009 Jag bor ju ensam hela sommaren igen. Det betyder att jag måste börja använda mig av mina matlagningsskills once again. Alldeles nyss gjorde jag och åt upp detta. Det är egenkryddade makaroner&köttbullar (någon fransk ört, chilipulver samt örtsalt) med ketchup, bostongurka och sallad! Vi ska fan laga värsta buffén när jag kommer upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2009 Sjukt god wok med nudlar, kyckling, jordnötter och någon lattjo sås. 9/10! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 18 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2009 Vi ska fan laga värsta buffén när jag kommer upp. Hahaha, helt ärligt, ett måste! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts