Mark Skrivet 7 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2009 Pytt i panna med ägg. Epic 5/5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jultomten Skrivet 7 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2009 Lunch: Kebabspett med nudlar Middag: Kyckling med ris Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 8 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2009 Lunch: Nybakat bröd med humus och b-jäst. <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 8 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2009 Nedfryst köttfärssås och spagetti. Upptinad i gryta. Smakade arsel. 0/5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 8 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2009 Nedfryst köttfärssås och spagetti. Upptinad i gryta. Smakade arsel. 0/5 det som brukar vara så gott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2009 Nedfryst köttfärssås och spagetti. Upptinad i gryta. Smakade arsel. 0/5 Vem är det som är helt värdelös på att göra köttfärssås? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 9 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2009 Vem är det som är helt värdelös på att göra köttfärssås? Mamma. Men grejen är den att när den är helt nygjord smakar den himmelskt! Men det är när den är upptinad efter att ha varit nedfryst i typ en vecka som den smakar vattnigt och "metalliskt". Sorry, kan inte förklara på något annat sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2009 Hamburgare med strips på "Borggrillen" i Borgholm Gott! Har ätit där flera gånger förut, så jag visste att det var bra. ;D Stripsen var inte drypande i fett, stort plus. 4/5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 9 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2009 Var i Linköping idag och var tvungen att käka kebab, för de har tydligen inte gyros där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2009 Var i Linköping idag och var tvungen att käka kebab, för de har tydligen inte gyros där. Men.. vår Kebab? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 9 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2009 Men.. vår Kebab? Sämsta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2009 Dagens middag! stekta tortillas med ost emellan, hade hoppats på en egen bild men åt upp dom innan jag ens han tänka taken. Sjukt gott, lätt 10/10. en liten google bild! http://img.timeinc.net/recipes/i/recipes/su/06/05/quesadillas-su-682530-x.jpg Åh, det där är episkt! Åt det i strand"baren" varje dag till lunch när jag var i Italien förra året! Fint kött på gång! Fixa guzz? ÖHÖHÖHÖHÖHÖHÖ Var i Linköping idag och var tvungen att käka kebab, för de har tydligen inte gyros där. Oh, trevligt. Vart åt du? Jag tror att de har gyros på Maestro, det ligger på Storgatan långt åt Stångån till. Men.. vår Kebab? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 11 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2009 Fixa guzz? ÖHÖHÖHÖHÖHÖHÖ Oh, trevligt. Vart åt du? Jag tror att de har gyros på Maestro, det ligger på Storgatan långt åt Stångån till. Kommer inte ihåg, men det var på "partygatan" på höger sida om man går neråt. De har en uteservering också. Personalen var skum och det luktade urin... men annars var det trevlig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 11 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2009 Igår tillagade jag och flickan väldigt goda sojaköttbullar med potatismos. Sojaköttbullarna kryddades med massor av chili och vitlök och blev till slut riktigt zezty. Synd att sojakött ska vara så extremt smaklöst. Till lunch idag lagade jag ägg i en korg, väldigt gott! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2009 Frukost/lunch/mellanmål: Världens sunkigaste fettdrypande bakfyllepizza. Pålägg: Oxfilé, salami, bacon, räkor, grön paprika, vitlöksost. Egentligen är jag mer för lite mer avskalade pizzor med mindre pålägg, men i dag satt denna precis där den skulle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 11 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2009 Till lunch ska jag laga köttbullar och makaroner. Det är fruktansvärt simpelt men sjukt gott. Till middag vet jag inte än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 11 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2009 Till lunch ska jag laga köttbullar och makaroner. Det är fruktansvärt simpelt men sjukt gott. Till middag vet jag inte än. Uhm. Till middag 'vet jag inte än'? What? Är det inte middag du ska äta nu? Lunch är ju mitt på dagen, och det har redan varit. I morgon menar du? Nu har jag försökt mig på att göra en sconespizza i stekpanna. Bläh. Så mycket enklare i ugnen. Botten blev bränd sedan så tog jag till mikrovågsugnen för att smälta osten. Ser väldigt gott ut. Smakar ganskaa gott också. Det funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2009 Kommer inte ihåg, men det var på "partygatan" på höger sida om man går neråt. De har en uteservering också. Personalen var skum och det luktade urin... men annars var det trevlig! Låter som Hakepi det. Gött! Igår tillagade jag och flickan väldigt goda sojaköttbullar med potatismos. Sojaköttbullarna kryddades med massor av chili och vitlök och blev till slut riktigt zezty. Synd att sojakött ska vara så extremt smaklöst. Till lunch idag lagade jag ägg i en korg, väldigt gott! Vad var korgen gjord av? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 11 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2009 Uhm. Till middag 'vet jag inte än'? What? Är det inte middag du ska äta nu? Lunch är ju mitt på dagen, och det har redan varit. I morgon menar du? Jag jobbar natt, går upp 14 och äter således lunch vid 20 och middag vod 01. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 11 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2009 Vad var korgen gjord av? Bröd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts