Kebab Skrivet 11 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2009 Axel, lagar du maten själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 11 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2009 Med dina bilder och text-trixxerier kan du få spya och skit att låta/se gott ut! Hah, tack <3 Axel, lagar du maten själv? Aye, för det mesta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 12 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2009 2/3delar avett 3 liters choklad+ vaniljglass paket, 1st chease balls 250 g påse, en påse dragsters saltgodis och en cola på de Devar dagens mat. 4/5 glassen var blaskig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 13 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2009 Det här är egentligen en måltid från förra veckan, men Tackleberry påminde mig om denna bild som har legat på skrivbordet sedan dess. http://g.imagehost.org/0115/blood.png Det är knaperstekt blodpudding, potatis, massor av onyttig sylt och kiwi. Gott och billigt! Idag har jag käkat en macka, maten är slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2009 Dagens middag blev en flottig tunnbrödsrulle från Stångebro Gatukök. :w000t: :w000t: Den innehåller asgott potatismos, sallad, räksallad och grillspett. Så mycket underbar mat för så lite pengar! (48kr) Det är den enda snabbmaten jag äter nu för tiden. Mums! 10/10 (och då ska ni veta att jag är en sådan som aldrig vill ge något toppbetyg) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 21 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2009 Dagens middag! stekta tortillas med ost emellan, hade hoppats på en egen bild men åt upp dom innan jag ens han tänka taken. Sjukt gott, lätt 10/10. en liten google bild! http://img.timeinc.net/recipes/i/recipes/su/06/05/quesadillas-su-682530-x.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 21 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2009 (redigerad) Dagens middag! stekta tortillas med ost emellan, hade hoppats på en egen bild men åt upp dom innan jag ens han tänka taken. Sjukt gott, lätt 10/10. en liten google bild! Om bilden hade haft lite kortare skärpedjup skulle man kunna trott att det var AngryAxel som tagit den! Redigerad 21 maj, 2009 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 21 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2009 Grillad kyckling med klyftpotatis 4/5 gott som satan men saknade någon form av sås och variation från kycklingen. Grill+Kyckling+fläskfile+sås=winwinwin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 24 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2009 Tidig lunch/middag: Lasange med fullkornsplattor. riktigt god och mättande en stark 8/10! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 24 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2009 MAX friscomål Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 24 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2009 Grekisk pyttipanna!! Så jääävla gott! RECEPT http://www.expressen.se/polopoly_fs/1.459833!defaultImage/3624793383.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 25 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2009 Grekisk pyttipanna!! Så jääävla gott! Åh! Det där är så fruktansvärt gott! Very well...Till lunch stekte jag två hamburgare som jag åt med senap, ketchup, dressing, ost och några gurkskivor. Och ett glas mjölk till det. Pannkakor till middag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 25 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2009 Frukost: En av mormors bullar. 3/5 (världens godaste nybakade, nu en dag gammal). Lunch: Cous-Cousgryta (med bl.a krossade tomater, chilisås, timjan, oregano, lök och vitlök) och småfranska som lunch på Hemkunskapen. 2.5/5 Middag: Bacon-, lök- och paprikapaj 4/5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 26 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2009 (redigerad) Om bilden hade haft lite kortare skärpedjup skulle man kunna trott att det var AngryAxel som tagit den! Hah, its funny coz' its true! Lunch: Potatisgratäng, en stark korv (Chorizo? Kabanoss? Kielbasa? Vem vet!), tomatsås, en riven tomat, och en massa isbergssallad. Middag: Axels Lilla Röda. Bulgur i botten, sås ovanpå, quornfärs ovanpå, sås ovanpå, morötter ovanpå. Såsen bestod av krossade tomater, sweet chilisås, lätt crême fraiche, finhackad tomat, lika finhackad selleri, sambal oelek, oregano, basilika, salt och vitlökspeppar. Ini'ugna ~15 minuter, och så var det klart. Redigerad 26 maj, 2009 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 26 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2009 MAX friscomål Pasta på pastahuset Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 5 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2009 Fint kött på gång! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 6 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2009 Jag hoppa över frukosten och körde dubbellunch, först några pizzabitar som blev över igår och sen köttfärssås och makaroner. Sen hade jag en efterrätt innan, en mjukglass, och sen Marabou Apelsinkrokant efteråt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Razz- Skrivet 6 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2009 frukost - inget luch - inget middag - klyftpotatis och ihoprullade lövbiffar med ost och skinka/salami emellan och lite grönsaker. dryck - cola Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 6 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2009 Fixade ihop lite potatisgratäng och en stek till middag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 7 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2009 YEEEEEES!! http://photos-f.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc1/hs049.snc1/4450_90544053738_695218738_1848861_6754170_n.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts