RavenE Skrivet 2 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2009 Grillat och potatissallad. Alltid 5/5 så här om försommaren Åt samma, och jag ger samma betyg! Tänkte inte på att ta bild, dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 2 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2009 Åt samma, och jag ger samma betyg! Tänkte inte på att ta bild, dock. Är ni bröder eller delar ni mat ändå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 2 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2009 Är ni bröder eller delar ni mat ändå? Spajdermän skickade ner lite av sin mat till mig. :yes: Menade såklart att jag också åt grillat med potatissallad, inte samma som honom dock. Även fast det såg ut så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 2 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2009 Kyckling o potatis m. chilisås. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2009 Stekt fisk (lax och två andra ful-sorter) kryddat med salt, peppar, rosmarin och timjan. Kokt potatis och dillsås. Polarbröd-knäckebröd som tillbehör. Dryck: Carlsberg. Jävlar i lådan så gött! Idag till frukost åt jag två kokta (bruna ) och två perfekt stekta ägg, tre rostade mackor med någon djävulskt god trekantig salami och ett stort glas O'boy. Frukost.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Razz- Skrivet 3 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2009 lunch-inget middag- TACOS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 3 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2009 min frukost var en halv skål med flingor, braun flakes från coop inget jag rekomenderar. 1/5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 4 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2009 Dagens (och gårdagens) middag var en gammal klassiker: spaghetti med köttfärssås. Till det ketchup, gurka, tomater och fullkornsrågbröd. Inga konstigheter. 7,5/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 4 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2009 Äter champinjontortellini med grädde och svartpeppar as we speak. Godare lunch får man leta efter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 4 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2009 Jag ska värma upp en fryst pizza. Det är tufft när man lever ungkarlsliv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 4 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2009 Dagens lunch blev havregrynsgröt med russin och äppelmos, och en smörgås med ost, randig kaviar och gurka. Följdes av en kopp rooibos-té och en kurdisk småkaka med pistagenötter - vi fick ett fat med sådana av vår granne, hon är typ bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 4 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2009 Vegobiffar med stekt potatis.. och en halv grekisk färsbiff.. kunde inte hålla mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 4 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2009 lunch! en fullkorsnmacka med smör, ost, gurka och sallad. <3 5/5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 4 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2009 McDonalds-brunch, lol. 5/5. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 4 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2009 (redigerad) Mackaronilåda till lunch med mycket smält smör på: 3,5/5 Raggmunkar med lingonsylt, yoghurt, kesella, mango shuttny, sötsur sås: 3,6/5 edit: alla verkar ju ha sina egna skalor, men min är så att även om detta var riktigt gott så var det ju fortfarande långt ifrån så gott som det godaste man nånsin har ätit var, dvs 5/5. Redigerad 4 maj, 2009 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 4 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2009 Lunch: Egen sallad vid skanstull som det ofta blir nuförtiden. Man får salladen gjord efter vad man pekar på. Tog fullkornspasta, bulgur, kyckling, tomat, paprika, gurka och salladsblad. 4/5. Middag: Stekte några plättar till mig själv med äppelmos och socker. 3,5/5. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 5 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2009 lunch: skolpankakor med sylt och ett glas mjölk. Känndes ovanligt gott för att vara skolpankakor men 3/5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2009 I söndags åt jag potatis, sill, gräddfil och gräslök. 4/5 Det blir mer av den varan i sommar kan jag lova. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 5 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2009 I söndags åt jag potatis, sill, gräddfil och gräslök. 4/5 Det blir mer av den varan i sommar kan jag lova. !!!!!!! fan vad sugen man blev Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 5 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2009 Lunch/Fika - Tonfiskbaguette på Gilli Vanilli 5/5 Middag - Spagetti och köttfärssås 4/5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts