FerkurZ Skrivet 2 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2009 kom igen, ta bilder också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 2 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2009 Min lunch ^^ 5+/5 då jag älskar chokladglass, och så är det ju browniebitar i, plus cherry coke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 2 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2009 Grillat och potatissallad. Alltid 5/5 så här om försommaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 2 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2009 Ääääät nåååååågot Betalar du, så gör jag det. Mat i Svenstavik är äckligt dyrt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 2 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2009 Frukost: ett glas juice. Lunch: bulle och mjölk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 2 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2009 Återigen en bit av en rågsiktskaka till frukost, sen Pasta Bolognese på Paco's till lunch, och en McFlurry Smarties efteråt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 2 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2009 (redigerad) Betalar du, så gör jag det. Mat i Svenstavik är äckligt dyrt. Risgrynsgröt på tub: 9kr Edit: Frukost: Två Ett vanligt bröd och två skorpor 1/5 Lunch: gröt 2/5 och vitlöksbröd 4/5 Middag: Några laxrester från igår 4/5 Redigerad 2 maj, 2009 av kobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 2 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2009 Risgrynsgröt på tub: 9kr Då äter jag hellre ingenting alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 2 maj, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2009 Åt takeaway-buffé från restaurang Zorbas idag. Tog i princip bara grekisk sallad, grillade kycklingfiléer, klyftpotatis, stekta champinjoner och rödvinssås. Riktigt fint! 4/5. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 2 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2009 middag: kyckling gryta med cous cous! Betyg, 3/5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 2 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2009 Åt takeaway-buffé från restaurang Zorbas idag. Tog i princip bara grekisk sallad, grillade kycklingfiléer, klyftpotatis, stekta champinjoner och rödvinssås. Riktigt fint! 4/5. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 2 maj, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2009 (redigerad) Att ta tre grejer + sallad + sås på en buffé är väl rätt bara. Om inte, spela roll. Redigerad 2 maj, 2009 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 2 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2009 Stekt fisk (lax och två andra ful-sorter) kryddat med salt, peppar, rosmarin och timjan. Kokt potatis och dillsås. Polarbröd-knäckebröd som tillbehör. Dryck: Carlsberg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 2 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2009 Jag försökte variera mig idag. Två finska piroger samt en vegetarisk pizza. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2009 Humusmackor, pasta med fejkostsås, glass och hälften av en pizza. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 2 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2009 Humusmackor, pasta med fejkostsås, glass och hälften av en pizza. What's that? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 2 maj, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2009 http://sv.wikipedia.org/wiki/Hummus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 2 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2009 Min lunch ^^ 5+/5 då jag älskar chokladglass, och så är det ju browniebitar i, plus cherry coke Chocolate Fudge Brownie! Har en halv burk kvar i frysen, tar nog den ikväll. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2009 http://sv.wikipedia.org/wiki/Hummus 'Effin godsend. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 2 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2009 Halv-okej bacon och vitlökskryddad köpt potatisgratäng. Anledningen till den konstiga blandningen var att det var det sista jag hade kvar i kylskåpet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts