Kebab Skrivet 2 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2013 (redigerad) Vad säger du?! Svamp är ju hur gott som helst! Vad säger du? Tycker DU om svamp?!? Edit: Kanske blandar ihop dig med någon annan... Redigerad 2 januari, 2013 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 2 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2013 Vad säger du? Tycker DU om svamp?!? Edit: Kanske blandar ihop dig med någon annan... Haha, jag älskar svamp! Men det kan säkert vara mig du tänkte på, jag vet att jag förr var rätt kräsen när det kom till mat, speciellt grönsaker. Klarar fortfarande inte av paprika eller tomat, t.ex. Det är fruktansvärt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 2 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2013 Det har blivit svårare och svårare att äta rödare kött för mig. Vill gärna ha det well-done om jag inte ska mista aptiten. Wat do? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 2 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2013 Det har blivit svårare och svårare att äta rödare kött för mig. Vill gärna ha det well-done om jag inte ska mista aptiten. Wat do? Vet du varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 2 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2013 (redigerad) Åh, matmässigt så festade vi till det rätt ordentligt under nyår. Blodig älgkalvsfilé med hemlagad potatisgratäng, tre såser och lite grönt till. Sjukligt gott, men jag glömde dessvärre bort att föreviga skapelsen. Redigerad 2 januari, 2013 av Eudoros 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 mars, 2013 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2013 Jag gjorde en jävla massa chilli con carne idag. En hel drös med lunchlådor blev det, plus en stor en som åkte in i frysen som jag kan plocka fram om några veckor när jag återhämtat mig från hur trött jag kommer bli på det efter att äta det hela den här veckan . Körde på vita, röda och svarta bönor, paprika, majs, vitlök, persilja och en creme fraiche med smak av franska örter. Sedan förstås de givna ingredienserna som krossade tomater, köttfärs och chilli. Rysligt gott blev det, även fast det kanske inte ser så ut på bilden. Ursäktar hur stor och instagrammad bilden blev.. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 mars, 2013 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2013 Jag gjorde en jävla massa chilli con carne idag. En hel drös med lunchlådor blev det, plus en stor en som åkte in i frysen som jag kan plocka fram om några veckor när jag återhämtat mig från hur trött jag kommer bli på det efter att äta det hela den här veckan . Körde på vita, röda och svarta bönor, paprika, majs, vitlök, persilja och en creme fraiche med smak av franska örter. Sedan förstås de givna ingredienserna som krossade tomater, köttfärs och chilli. Rysligt gott blev det, även fast det kanske inte ser så ut på bilden. Ursäktar hur stor och instagrammad bilden blev.. Nu blev jag hungrig... Vad är det svarta som du har blandat i riset? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 mars, 2013 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2013 Nu blev jag hungrig... Vad är det svarta som du har blandat i riset? Det är inget jag själv blandat i utan det är köpt så, det är en vildrismix! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts