RavenE Skrivet 11 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2011 Ser ju fullkomligt vidrigt ut. Det var den inte. 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 11 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2011 Lunch; 1 fralle & 2 korvar med bröd. Middag; Rökt hjortkött, kokt potatis, chili bea & olivsallad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 11 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2011 Söndagspizza. Himla gott. Yes. En vesuvio med strips och bea! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2011 Räkor, vitlöksbaguette och aioli. Party! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 27 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2012 (redigerad) Ris med ett hopkok av kycklingfilé, wokgrönsaker, creme fraiche paprika/chili, thai sweet chili-sås, curry och lite kött/grillkrydda. Sjukt gott! Redigerad 27 februari, 2012 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 27 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2012 Lite mat från den gångna månaden. Strömmingen var tjejens försök att testa att börja äta fisk men det var riktigt dålig strömming så den hamnade i sopen. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2012 Lite mat från den gångna månaden. Strömmingen var tjejens försök att testa att börja äta fisk men det var riktigt dålig strömming så den hamnade i sopen. Hur kan man slänga ut något som ser så gott ut? 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 28 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2012 Middag: Donken. Fy fan vilket skit. Tror aldrig jag ska käka där igen. Brukade älska skiten när jag var yngre, men nu smakar det ungefär som trasorna de skurar golvet med tycker jag. Sunk är vad det är. 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 28 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2012 Keldas toscana tomatsoppa med köttbullar. Kommer nog få röd hy, så mycket tomatsoppa som jag äter.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 28 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2012 Lite mat från den gångna månaden. Strömmingen var tjejens försök att testa att börja äta fisk men det var riktigt dålig strömming så den hamnade i sopen. Ser gott ut det där. Vad är det på sista bilden? --- I helgen lagade jag hamburgare för första gången. Alltså från scratch; jag bakade bröden och stekte biffar och lök och grejade. Dessvärre glömde jag att köpa hem sesamfrön till bröden ( ) men det var gott ändå! "Cousin! I can feel another chin growing!" 6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2012 Hur kan man slänga ut något som ser så gott ut? Ja, jag håller med om att det ser gott ut men den var som sagt nästan idel ben och köttet var både torrt och utan smak. Ser gott ut det där. Vad är det på sista bilden? En grönsakswok av potatis, morötter, harrie cuverts, aubergine, selleri som sedan puttrat i kokosmjölk och toppad med jordnötter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 28 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2012 Ja, jag håller med om att det ser gott ut men den var som sagt nästan idel ben och köttet var både torrt och utan smak. En grönsakswok av potatis, morötter, harrie cuverts, aubergine, selleri som sedan puttrat i kokosmjölk och toppad med jordnötter. Du vet att man äter benen i strömming va? De är alltid för många, för små och för mjuka för att plockas bort. I ert fall kanske det var exceptionellt mycket ben och oätligt, men bäst att fråga ifall du skulle vara strömmingsnybörjare. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 28 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2012 Jävlar vad gott det är med strömming och hemstampad potatismos! Tråkigt att er strömming inte var något vidare. Själv har jag lite tur och har släkt som är strömmingsfiskare så vi brukar alltid få färsk strömming, och när man använder den brukar det nästan alltid bli himmelskt gott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2012 Du vet att man äter benen i strömming va? De är alltid för många, för små och för mjuka för att plockas bort. I ert fall kanske det var exceptionellt mycket ben och oätligt, men bäst att fråga ifall du skulle vara strömmingsnybörjare. Jag åt mycket strömming på restaurangen jag jobbade på i somras och då var det aldrig särskilt påtagligt. Dessa bitar köpte vi från konsums delikatessavdelning och det var otroligt påtagligt eftersom benen inte alls var mjuka utan stickiga och fastnade som katthår i hela munnen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 21 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2012 Chili con carne! Var grymt länge sedan jag åt det, blev riktigt gott. 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 21 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2012 Chili con carne! Var grymt länge sedan jag åt det, blev riktigt gott. Nästan världens godaste maträtt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 21 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2012 Nästan världens godaste maträtt! Det kan jag hålla med om! Blev två matlådor också, happy days! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 1 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2013 Oxfilé Wellington! 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 2 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2013 Oxfilé Wellington! Jo jag tackar jag. Om det inte vore för svampen skulle jag gärna smaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 2 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2013 Jo jag tackar jag. Om det inte vore för svampen skulle jag gärna smaka. Vad säger du?! Svamp är ju hur gott som helst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts