Adrian G Skrivet 16 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2009 Middag: Pommes, fläskfile, champinjoner och gurka m. bearnaisesås Tihi. Ser underbart gott ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 19 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2009 Lunch <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 19 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2009 Lunch <3 Det där ser helt fantastiskt gott ut, trots att jag egentligen inte brukar gilla söta frukter i mat men med halloumin kan jag tänka mig att det blir fint! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karl-Gunnar Skrivet 20 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2009 Lunch: Omelett med champinjoner, tomat, basilika. Middag: Rester från i torsdags; Lax med vitlök och salladslökar i ugn, åts med kokt potatisgnocchi, med brynta lökringar och röd paprika. Serverades med en sallad av fräsch romansallad, sockerärtor, fetaosttärningar, pekannötter, hackade rädisor, toppat av riven parmesanost och en salladsdressing bestående av olivolja, balsamvinäger, salt, peppar och rödbetssenap. Väl mycket ordbajsande, kanske, men det var stört gott. Sjukt snygg bild! Ser riktigt gott ut också. Men.. Spendrups Bright... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 20 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2009 Min middag idag bestod bl.a. av dessa: Ett antal nyplockade finfina strävsoppar, lite potatis och en kotlett så har man en helt ok middag. Stekte svamparna i smör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2009 "Vi gör en lätt lunch, va?" http://pici.se/pictures/medium/bbfHOPjRr.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 6 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2009 Var på bondens marknad i lördags och blev sugen på att testa göra pumpasoppa. Var extremt gott. Är ungefär som en matigare sötpotatis så med lite lök och grönsaksbuljong blev det en grymt okej lunch! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 7 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2009 En kebabpizza i Persön på vägen hem från Luleå. Och nu är jag grymt hungrig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 9 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2009 "Vi gör en lätt lunch, va?" Vad är de små runda fröna? Ser väldigt gott ut! Sjukt snygg bild! Ser riktigt gott ut också. Men.. Spendrups Bright... Tack! Och Spendrups Bright är faktiskt god, billig, och innehåller ~hälften så mycket kalorier som motsvarande starköl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 9 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2009 Vad är de små runda fröna? Ser väldigt gott ut! Pinjenötter.. om det nu var det du syftade på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 29 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2009 Kyckling Italiano med potatisgratäng. Inget fancy upplägg här inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 29 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2009 http://pici.se/pictures/iaVDIurRz.jpg Gårdagens lunch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2009 <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2009 Tjälknöl, potatisgratäng och vinbärsgelé! 5/5! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 4 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2009 Makaroner, gissa om det var länge sen!! + Något slags kött doppad i ost och vispad äggsmet som sen stektes. Det var verkligen en annorlunda maträtt, men gott var det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 5 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2011 Vad har du ätit till frukost, lunch och middag idag? Vaknade själv 20:00(!) och har bara fått i mig lite korv och makaroner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 5 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2011 "Frukost": Ett glas äppeljuice Middag: Pasta med laxsås. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 5 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2011 Små barns själar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 5 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2011 Hitills har jag ätit START! med mjölk, en kopp té samt en större knäckebrödmacka med smör, leverpastej och gurka. Jag lyssnade på Björk under tiden, och läste DN Kultur. Det var en relativt trevlig upplevelse. Nu är jag på väg in till stan för att dricka kaffe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 5 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2011 Frukost: 2L apelsinjuice Lunch: Estrella corners.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts