eliizar Skrivet 29 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2009 Kan berätta att jag istället för att som vanligt ta en kebabtallrik så slog jag till med en bologna (stavning) köttfärspizza, riktigt jävla goooo! 8/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 29 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2009 Lunch: Omelett med champinjoner, tomat, basilika. Middag: Rester från i torsdags; Lax med vitlök och salladslökar i ugn, åts med kokt potatisgnocchi, med brynta lökringar och röd paprika. Serverades med en sallad av fräsch romansallad, sockerärtor, fetaosttärningar, pekannötter, hackade rädisor, toppat av riven parmesanost och en salladsdressing bestående av olivolja, balsamvinäger, salt, peppar och rödbetssenap. Väl mycket ordbajsande, kanske, men det var stört gott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 6 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2009 En fantastiskt brunch vi gjorde för ett par dagar sen: Allt kommer från trädgården (inklusive vitlöken!) utom halloumin och melonen, fast melon är på gång i växthuset! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 8 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2009 Enklast är godast! Idag: Fläskkotlett med potatis! Ünderbart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 11 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2009 (redigerad) Slängde ihop en middag av wokade quorn-bitar och grönsaker med lite grädde och massa pasta. Husmans! Redigerad 11 juli, 2009 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 11 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2009 Enklast är godast! Idag: Fläskkotlett med potatis! Ünderbart! Så jefla gott -- Lunch: rester från igår spagetti och köttfärssås Middag: Kyckling och ris med currysås Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 11 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2009 Lunch: Smörgåsar nämnda i smörgåstråden. Middag: Färsk tortellini med en såsgrej av brynt lök, matlagningsgrädde, sambal oelek, bladspenat och soltorkade tomater, serverades med icke-torkad tomat och hårt bröd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 11 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2009 Lunch: Smörgåsar nämnda i smörgåstråden. Middag: Färsk tortellini med en såsgrej av brynt lök, matlagningsgrädde, sambal oelek, bladspenat och soltorkade tomater, serverades med icke-torkad tomat och hårt bröd. Ser underbart smaskigt ut, as allways! men att byta ut tomaten till morots och gurkbitar skulle passa mig mer i smaken! vitkål stek i grädde är förövrigt galet nice! Och hårt bröd är underskattat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2009 Middag: Den tveklöst godaste kebabpizzan i världen. 9/10 (-1 eftersom köttet hade kunnat ha lite bättre konsistens) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 17 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2009 Dagens lunch: Stekt färskpotatis med vitlökssalt och stekt lax, serverad med en dillsås. http://pici.se/thumbs/t_mIdRlcjQY.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 7 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2009 (redigerad) Dagens middag: En mix-sallad. Makaroner, tomat, majs, salladsblad, tonfisk, skinka, kräftstjärtar, vattenmelon och ägg. Yum! http://pici.se/thumbs/t_cerlNDkak.gif Redigerad 7 augusti, 2009 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2009 Dagens lunch: Stekt färskpotatis med vitlökssalt och stekt lax, serverad med en dillsås. Det verkar gott, men ser rätt tråkigt ut. Ett tips till framtiden för att få det att se lite roligare ut är att lägga till något grönt; ett dillblad, basilika, purjolök eller liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 12 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2009 Frukost: Kaffe Lunch: Marinerade Tzai-spett med färsk potatis från kolonilotten + sallad med ruccola, isbergssallad, gurka och dressing med massor av currymangochutney bredvid. 9.5/10 https://static.flashback.info/img/smilies2/thumbsup.gif Middag: Finstekt torsk på stuvad spenat-bädd med lite kvarbliven potatis. 8/10 <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 12 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2009 (redigerad) Dagens lunch för typ.. Två månader sen, inte orkat posta innan. Jag försökte faktist leka Axel men jag failade, hihoho. Självlagat förresten! .: PICI! Stekt lax, potatismos samt sallad med tonfisk i. 9/10 Redigerad 12 augusti, 2009 av Xazzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 13 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2009 Dagens lunch för typ.. Två månader sen, inte orkat posta innan. Jag försökte faktist leka Axel men jag failade, hihoho. Självlagat förresten! .: PICI! Stekt lax, potatismos samt sallad med tonfisk i. 9/10 En bra lunch! Och äsch, min nästan första matbild såg ut såhär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 13 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2009 Middag: Den tveklöst godaste kebabpizzan i världen. 9/10 (-1 eftersom köttet hade kunnat ha lite bättre konsistens) Jaha! Var? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 14 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2009 Middag: Tacos. http://pici.se/pictures/gPtwAJJOz.jpg 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 16 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2009 (redigerad) Frukost: När jag vaknade smått bakis upptäckte jag att flickan redan stigit upp och bakat scones så det blev nybakade scones med apelsinmarmelad plus kaffe. <3 Lunch: Stor baguette med sallad, västgötaost, olivolja, örtsalt, peppar, körsbärstomater, vitlök och gullök. Middag: Tzaispett med strimlad potatis, lök och kikärtor stekta i rapsolja med vitlök. Redigerad 16 augusti, 2009 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 16 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2009 Frukost: När jag vaknade smått bakis upptäckte jag att flickan redan stigit upp och bakat scones så det blev nybakade scones med apelsinmarmelad plus kaffe. <3 Lunch: Stor baguette med sallad, västgötaost, olivolja, örtsalt, peppar, körsbärstomater, vitlök och gullök. Middag: Tzaispett med strimlad potatis, lök och kikärtor stekta i rapsolja med vitlök. Älskar dina maträtter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 16 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2009 Middag: Pommes, fläskfile, champinjoner och gurka m. bearnaisesås http://pici.se/pictures/PLwpQvHrg.jpg Tihi. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts