Vice. Skrivet 2 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2011 (redigerad) Vote: Trångsynt! (tror jag) Redigerad 25 januari, 2012 av Henkibojj Multichoice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 2 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2011 Närsynt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 3 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2011 Närsynt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 3 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2011 Närsynt på vänster öga, långsynt på höger öga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 3 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2011 Närsynt tack vare ett antal operationer som berodde på svaga nerver som höll fast mina näthinner. Så jag votade annat! Näthinneavlossningar på båda ögonen flera gånger, operationer, laserbehandlingar och taskig syn på grund av det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 3 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2011 Närsynt. Men nu när jag är full så har jag nog alla fel man kan ha på ögonen. hej och hå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 3 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2011 Blind. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 3 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2011 Närsynt och skelar som ett jävla djur! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 3 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2011 Brytningsfel .. ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 3 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2011 Inget? Jag är perfekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 5 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2011 Närsynt. Med brytningsfel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 5 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2011 Astigmatisk. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 5 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2011 Tillverkad av syntetiskt material. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 24 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2012 http://www.youtube.com/watch?v=PGuEsT6KD9Y I wish. Jag är faktiskt närsynt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 25 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2012 Diskriminerande att man bara kan välja ett alternativ. Jag är både närsynt och långsynt, dessutom så skelar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 25 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2012 Diskriminerande att man bara kan välja ett alternativ. Jag är både närsynt och långsynt, dessutom så skelar jag. Fix'd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 25 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2012 Annat, nystagmus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 25 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2012 Null vote. Jag är perfektion incarnate. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts