Jacker Skrivet 7 december, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2011 Tror det blev lite krångligt i.o.m. http://www.gtasajten.com/ny-server-48567/ Sen bara försvann Jacker, som om någon anlitats för att desarmera både tråden och honom, and the subject was forgotten. Det här är iaf vad mitt minne säger mig, kan ju ha fel. Ehm, nej det hade inte med några serverproblem att göra. Jag var helt enkelt inte lika engagerad på GTAsajten under 2008-09. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 7 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2011 Uppföljare är tydligen stora hits här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 8 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2011 Uppföljare är tydligen stora hits här. Tydligen. Ser inte varför de inte skulle kunna vara det dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 29 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2011 Terraria. Nä, skojar bara. Rayman: Origins Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2011 Battlefield 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 30 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2011 Har väl inte spelat alla spel direkt, men väger man upp pros/cons så ser man ganska lätt att Portal 2 är årets bästa spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 30 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2011 Har endast spelat Skyrim av de spelen som var med i nomineringslistan, så jag har inte en aning om vad jag ska rösta på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 30 december, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 december, 2011 Har endast spelat Skyrim av de spelen som var med i nomineringslistan, så jag har inte en aning om vad jag ska rösta på. Du får nominera vilket spel du vill, bara det släppts i år (2011). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 30 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2011 Du får nominera vilket spel du vill, bara det släppts i år (2011). Oh! Det gör dock inte saken lättare, då inga av spelen jag spelat förtjänar en GOTY från mig. Blir ingen röst från mig i år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 30 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2011 Fifa 2012 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 30 december, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 december, 2011 Jag flyger på semester i övermorgon och kommer hem igen den 17 januari, så tråden kommer väl vara öppen tills dess ungefär. Jag har också bestämt mig för att rösta på Portal 2. Det stod mellan det och Skyrim, men i slutändan så har Portal 2 det där lilla känslomässiga extra som gjorde mig glad när jag spelat igenom det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 31 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2011 Battlefield 3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 18 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2012 Jag flyger på semester i övermorgon och kommer hem igen den 17 januari, så tråden kommer väl vara öppen tills dess ungefär. Jag har också bestämt mig för att rösta på Portal 2. Det stod mellan det och Skyrim, men i slutändan så har Portal 2 det där lilla känslomässiga extra som gjorde mig glad när jag spelat igenom det. Åh vad sugen jag blev på att spela igenom Portal 2 igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 19 januari, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2012 Aight, här sätter vi spiken för denna omröstning. Jag räknade enbart bestämda röster, d.v.s. inga inlägg där folk inte kunde bestämma sig o.s.v. 1. The Elder Scrolls V: Skyrim - 8 röster 2. Battlefield 3 - 6 röster 3. L.A. Noire - 3 röster 4. Portal 2/Minecraft - båda 2 röster 5. Call of Duty: Modern Warfare 3/Dead Island/Rayman: Origins/FIFA 12 - alla 1 röst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 19 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2012 Stod mellan Zelda och Catherine. Bägge spelen med toppenbetyg men Catherine var utan tvekan den bästa spelupplevelsen jag har haft på flera år. Saknat den japanska svårighetsgraden sen Mega man 1. Så min röst lägger jag på Catherine! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 19 januari, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2012 Försent nu, tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts