Jacker Skrivet 2 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2011 (redigerad) Resultat: 1. The Elder Scrolls V: Skyrim - 8 röster 2. Battlefield 3 - 6 röster 3. L.A. Noire - 3 röster 4. Portal 2/Minecraft - båda 2 röster 5. Call of Duty: Modern Warfare 3/Dead Island/Rayman: Origins/FIFA 12 - alla 1 röst - - - Vi har nu gått in i årets sista månad och det är därmed dags att med murbräcka och hammare slå sönder skiten så vi kan analysera och summera vartenda dammkorn av det. Men just här begränsar vi oss till spelen. Det hela är mycket enkelt - skriv ned det spel som du tyckte var bäst i år. Det spel som sedan fått flest nomineringar vinner. Regler/riktlinjer: * Bara ett spel per person * Spelet måste ha släppts i år (2011) * Expansioner och mods räknas inte Jag startar denna tråd relativt tidigt i år för att vi ska hinna få in så många nomineringar som möjligt, men det råder ingen brådska. Tråden kommer vara "öppen" för nya nomineringar fram tills i januari någon gång. Tidigare vinnare: 2005 - Grand Theft Auto: San Andreas 2006 - The Elder Scrolls IV: Oblivion 2007 - Call of Duty 4: Modern Warfare 2008 - Grand Theft Auto IV 2009 - N/A 2010 - Red Dead Redemption - - - Jag själv har svårt att bestämma mig då det har varit ett ovanligt bra spelår. Men Portal 2, Deus Ex: Human Revolution och Skyrim är de som tävlar för min del just nu. Återkommer när jag bestämt mig för ett av dem. Redigerad 19 januari, 2012 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 2 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2011 Står mellan Skyrim och BF3 och vet inte riktigt vad jag ska välja då jag älskar bägge spelen fast med lite trubbel får väl bestämma mig senare. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 2 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2011 Det spel som har skänkt mig mest glädje under hela 2011 är nog Minecraft. Hade kunnat rösta på Skyrim också, men jag tror nog att Minecraft tar hem min röst, om man ser till hela året och hur pass mycket jag har spelat det. Hundringen jag gav för spelet är otroligt väl spenderad. Spelet hade ju ändå officiell release i november i år så jag hoppas att det räknas. Röst: Minecraft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 2 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2011 FONW! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 2 december, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 december, 2011 FONW! Vilket står för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 2 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2011 http://sjfragfest.com/wp-content/uploads/2011/10/logo-bf3.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 2 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2011 Kan man någonstans hitta en lista över spel som släppts under året? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 2 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2011 I dagsläget ligger Skyrim bra till men jag vågar inte nominera något innan jag testat The Old Republic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 2 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2011 FONW! Släpptes 2010. -- Skyrim, BF3, Minecraft... Decisions decisions decisions..... Jag tror min röst hamnar på.............. Skyrim om jag ska vara helt ärlig. BF3 = skitbra fps verkligen, älskar det verkligen, mycket som är bra med det, dock en sak jag hatar.... Fucking mortars! Minecraft = revolutionerande verkligen, gör vad du vill, hur du vill, ingen kan sätta stopp för dig! Skyrim = Underbart, mer open world än dom tidigare TES spelen i mitt tycke. Det är bättre val, bättre rollspelande helt enkelt. Bra voice acting. Ja hela spelet är bra! ^^ Så vote på Skyrim! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 2 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2011 Skyrim, givetvis. Med Arham City som möjlig 2:a, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 3 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2011 Battlefield 3, som fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 3 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2011 (redigerad) http://cdn.gamingexaminer.com/wp-content/uploads/Skyrim-Logo.jpeg Redigerad 3 december, 2011 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 3 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2011 Call of Duty : Modern Warfare 3! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 3 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2011 Battlefield 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 3 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2011 Jag vill nominera Dead Island, eftersom ingen annan har gjort det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 3 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2011 Kan man någonstans hitta en lista över spel som släppts under året? Här är en lista på goty-nomineringar som jag hittade på en annan sida: The Elder Scrolls V: Skyrim Battlefield 3 Call of Duty: Modern Warfare 3 Uncharted 3: Drake’s Deception Dead Space 2 Deus Ex: Human Revolution Portal 2 Gears of War 3 Batman: Arkham City The Legend of Zelda: Skyward Sword Bastion Dead Island Mortal Kombat L.A. Noire The Witcher 2: Assassins of Kings Uncharted 3: Drake’s Fortune --- Lätt att svara på det här. L.A. Noire. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 3 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2011 L.A Noire, please. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2011 Det spel jag njöt mest av att spela i år var nog lätt Portal 2 fast spelet som verkligen förtjänar titeln årets spel är Skyrim. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 3 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2011 Har inte spelat jättemånga nya spel i år. L.A. Noire och Skyrim exempelvis har jag inte hunnit spela än. Min röst går till Minecraft för att det var ett väldigt roligt, oväntat och annorlunda spel som jag spelat mycket. Jag röstar på Minecraft. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 3 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2011 Har spelat två spel som släppts i år förutom FIFA och NHL 12. Det är BF3 och Minecraft. BF3 funkade knappt i början. När jag väl fått det att fungera är jag helt enkelt fast! Minecraft spelade jag en hel del när jag hade en server att spela på. Now not so much (vart fan hittar man alla servrar?) Så för tillfället måste det ju vara BF3. sitter dock och hämtar hem Arkham City äntligen. Så vi får se! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts