Vice. Skrivet 1 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2011 Nån som känner sig manad att hålla i det? Har själv mycket med jobb och nu när man är farsa och allt... Vi får engagera oss alla lite mer än sist. Kände att som höll i det fick tjata på att folk skulle vota mm. Det är mycket jobb så håller någon i det får vi faktiskt vota i många kategorier och inte maila ett namn sista minuten. (tittar på mig själv) Eller hoppar vi det i år? =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 1 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2011 Det är en rätt så lång tid kvar dit. Sisådär 18000 år! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 1 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2011 Långt kvar till den galan, ingen ide att stressa Vice. Dessutom, att tjata är rätt onödigt. Många väntar till deadline med att lämna in sina votes, likt skolarbeten. Och de som inte lämnar in, vill helt enkelt inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 1 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2011 Hoppas jag fortfarande har bra klädstil 20011 så jag kan vinna det då. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 1 december, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 december, 2011 Haha ja men som småbarns förälder måste man planera lång tid i förväg. Ni kommer att upptäcka det. Jag måste vara säker på att jag kan sitta vid datorn och Vota 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 1 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2011 Haha ja men som småbarns förälder måste man planera lång tid i förväg. Ni kommer att upptäcka det. Jag måste vara säker på att jag kan sitta vid datorn och Vota Om ditt barn inte vuxit upp tills år 20011 så måste någonting gått riktigt fel. OT: Jag vill Inte hålla i galan. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 29 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2011 Vill någon ta tag i det här? Tänkte att i värsta fall kan vi ju bara slänga upp en tråd där folk postar sina egna pristagare, men skippa hela nominerandet och röstandet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 29 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2011 Vill någon ta tag i det här? Tänkte att i värsta fall kan vi ju bara slänga upp en tråd där folk postar sina egna pristagare, men skippa hela nominerandet och röstandet. Siana eller Umberto kan hålla i det tror Siana tog hand om det förra året. Inte ska vi bryta en tradition heller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 29 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2011 Siana eller Umberto kan hålla i det tror Siana tog hand om det förra året. Inte ska vi bryta en tradition heller? Det är klart att det allra roligaste vore att hålla traditionen igång, men man kan ju inte bara förvänta sig att folk kan hålla i den, tar ändå en hel del tid och effort. I takt med att allt färre nominerar och röstar kan det ju också vara en idé att göra processen enklare för att attrahera fler att delta. Fast jag tycker det vore finast med en gala i vanlig stil, såklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 29 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2011 Siana eller Umberto kan hålla i det tror Siana tog hand om det förra året. Inte ska vi bryta en tradition heller? Då var det spikat! 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2011 Haha, jag vet inte. Jag har hållt i ett par på raken nu tror jag och intresset blir bara svalare varje år, orkar inte riktigt engagera mig när ingen annan orkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 29 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2011 Haha, jag vet inte. Jag har hållt i ett par på raken nu tror jag och intresset blir bara svalare varje år, orkar inte riktigt engagera mig när ingen annan orkar. Fullt förståeligt. Det är ju sorgligt men sant att forumet verkligen stagnerat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 29 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2011 (redigerad) Men tycker ändå vi ska köra någon slags lightvariant för att visa uppskattning och minnas året, liksom. Blir ju väldigt mysigt det med. edit: Skulle sneaka in ett tillägg istället för att editera, gick tydligen inte.. Redigerad 29 december, 2011 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 29 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2011 Jag kan givetvis hjälpa till med övergripande saker men jag vill inte hålla i galan. Jag håller dock med om att det skulle vara trevligt att ordna en, om inte annat så för traditionens skull. Vad sägs om att starta en tråd i vanlig ordning och se hur många nomineringar som kommer in? Säg att vi har en undre gräns på 20 nominerande medlemmar för att det ska bli en omröstning. Om vi inte får ihop 20 nomineringar får nomineringarna fungera som ett sätt för medlemmarna att "visa uppskattning och minnas året". Tycker f.ö. att Kebab ska hålla i galan! Kände att som höll i det fick tjata på att folk skulle vota mm. Det är mycket jobb så håller någon i det får vi faktiskt vota i många kategorier och inte maila ett namn sista minuten. (tittar på mig själv) Ett problem i fjol var att det var lite krångligt arrangerat med röstningarna. När vi fixade en enkel mall som medlemmarna bara behövde editera började rösterna droppa in. exempel: [b]Årets skurk:[/b] kicken/Maimstream/Henkibojj Fullt förståeligt. Det är ju sorgligt men sant att forumet verkligen stagnerat. Stämmer, ja. Och det blir inte bättre av att rootadmin är frånvarande och att vi har en massa buggar och småproblem på forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 29 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2011 Stämmer, ja. Och det blir inte bättre av att rootadmin är frånvarande och att vi har en massa buggar och småproblem på forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 29 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2011 Umb angående dessa buggar o små problem vi har har du kontaktat Hultan eller skickat nå mail? Eller är han helt off? Han vet om det mesta, tror dock inte han vet hur man fixar detta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2011 Tycker f.ö. att Kebab ska hålla i galan! Det skulle jag kunna göra ifall det inte var så att 1. Min PM-låda är för liten! Har velat ha mera utrymme sedan 2006. 2. Intresset var otroligt lågt förra året. Tråkigt att styra med allt när resultattråden bara blir knappt två sidor lång... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 30 december, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 december, 2011 Det skulle jag kunna göra ifall det inte var så att 1. Min PM-låda är för liten! Har velat ha mera utrymme sedan 2006. 2. Intresset var otroligt lågt förra året. Tråkigt att styra med allt när resultattråden bara blir knappt två sidor lång... Den första är bara en dålig ursäkt. =) Men om nån nu tar på sig detta håller jag med om att vi alla banne mig för engagera oss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 30 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2011 Jag hade kunnat tänka mig att hålla i det om det inte vore för att jag sticker iväg imorgon och förmodligen inte kommer sitta vid en dator på en vecka eller så. Om planerna ändras och jag kommer hem strax efter nyår så kan jag kanske skrapa ihop något ifall ingen annan har gjort det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 30 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2011 Det skulle jag kunna göra ifall det inte var så att 1. Min PM-låda är för liten! Har velat ha mera utrymme sedan 2006. 2. Intresset var otroligt lågt förra året. Tråkigt att styra med allt när resultattråden bara blir knappt två sidor lång... 1. Fick ni inte större pm-box när forumet uppgraderades? 2. Mmm, det tråkigaste är alla stammisar som är inloggade varje dag 24/7 men som inte har "tid" att skriva en sketen nomineringspost och skicka ett pm! Jag hade kunnat tänka mig att hålla i det om det inte vore för att jag sticker iväg imorgon och förmodligen inte kommer sitta vid en dator på en vecka eller så. Om planerna ändras och jag kommer hem strax efter nyår så kan jag kanske skrapa ihop något ifall ingen annan har gjort det. Det är bra! Kan ni kanske göra det tillsammans? Kebab håller i nomineringsfasen och xxx_simpa_xxxx tar röstningen och resultatredovisningen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts