Pixiegnom Skrivet 25 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2012 Då kan du logga in imorgon kväll om du vill. Vid 20:00 =) Verkar finns 2 olika, EP 1 och seson pass? Skillnaden? Har inte varit inne och kollat? Kostar runt 200;-? Köper du Episode 1 får du ju bara första delen. Season Pass är alla fem episoder, fast de två sista har inte släppts än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 25 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2012 Köper du Episode 1 får du ju bara första delen. Season Pass är alla fem episoder, fast de två sista har inte släppts än. Jag köper det nu direkt du kan gå online om du vill =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 28 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2012 Fan vad kul spel. Älskar att spelet är "tecknat" och att man får göra val. Ger en känsla av "frihet" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 2 oktober, 2012 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2012 Någon som vet när del 4-5 släpps? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 4 oktober, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2012 Någon som vet när del 4-5 släpps? Del 4 släpps i oktober. http://www.joystiq.com/2012/09/25/the-walking-dead-episode-4-around-every-corner-sneaks-over-in-o/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 oktober, 2012 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2012 Del 4 släpps i oktober. http://www.joystiq.com/2012/09/25/the-walking-dead-episode-4-around-every-corner-sneaks-over-in-o/ Tackar tackar! Då är det ute nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 5 oktober, 2012 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2012 Del 4 släpps i oktober. http://www.joystiq.com/2012/09/25/the-walking-dead-episode-4-around-every-corner-sneaks-over-in-o/ Nej det har det inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 6 oktober, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2012 Tackar tackar! Då är det ute nu! Nej det har det inte Jag sa aldrig att det var ute. Det släpps I oktober och vad jag kan se är det fortfarande tre veckor kvar på månaden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 oktober, 2012 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2012 Jag sa aldrig att det var ute. Det släpps I oktober och vad jag kan se är det fortfarande tre veckor kvar på månaden. Japp, jag ser vad jag vill. ÖVERTYGAD om att det stod 4 Oktober. hehe, sorry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 15 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2012 Spelade precis klart episod fyra på iPad. Fy så bra det här spelet är, man fångas verkligen av valen och stressen! Är det någon som vet ifall Collectors Edition till 360 kommer till Sverige? Jag MÅSTE ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 29 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2012 Sista episoden, alltså, fan. Ingen annan som spelat det här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 29 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2012 Sista episoden, alltså, fan. Ingen annan som spelat det här? Jo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 29 november, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 november, 2012 (redigerad) Spelade precis klart episod fyra på iPad. Fy så bra det här spelet är, man fångas verkligen av valen och stressen! Är det någon som vet ifall Collectors Edition till 360 kommer till Sverige? Jag MÅSTE ha. Med tanke på hur bra kritik spelet fått tror jag det är sannolikt. Sista episoden, alltså, fan. Ingen annan som spelat det här? Jodå, jag spelade den sista för ett par dagar sedan. Jag är inte den som gråter till film och spel men jag får medge att slutet var mycket rörande... Överlag var ju hela serien sjukt bra och den översteg alla mina förväntningar men jag tycker ändå att de två sista episoderna var snäppet sämre än de andra. Episod 5 var så kort att den borde hört till 4an. Men som sagt, ett av de bästa spelen på länge. Längtar till säsong 2. Spoiler Sågade ni förresten av armen? I did. Redigerad 29 november, 2012 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 29 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2012 Har precis spelat klart tredje episoden..... Så jävla mycket som hände i episoden så jag hann inte riktigt förstå allt själv... Jag satt med en tår i början av den iaf ( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 3 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2012 (redigerad) Spelat klart nu...... Spoiler Jag sågade inte armen, vad hände om man sågade den? Redigerad 3 december, 2012 av ZcruweN 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 3 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2012 Spelat klart nu...... Spoiler Jag sågade inte armen, vad hände om man sågade den? Spoiler som jag har hört så tuppar man inte av så ofta, men man är fortfarande infekterad, det var för sent gjort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 11 juni, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2013 400 Days, en fristående dlc-episod är på gång. Man spelar fem personer och deras berättelser kan spelas i valfri ordning. De val man gjorde i den första säsongen kommer att få konsekvenser i 400 Days och det man gör i spelet kommer att påverka säsong två som kommer i höst. Wee. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 3 juli, 2013 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2013 400 Days, en fristående dlc-episod är på gång. Man spelar fem personer och deras berättelser kan spelas i valfri ordning. De val man gjorde i den första säsongen kommer att få konsekvenser i 400 Days och det man gör i spelet kommer att påverka säsong två som kommer i höst. 400 Days finns på Steam nu! 4,99€. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 29 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2013 (redigerad) Lite ny information, bilder samt trailer för season 2. Bla. att man kommer att spela som Clementine. Länk Redigerad 29 oktober, 2013 av Crusader 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 17 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2013 Kom ihåg att Season 2 släpps idag på Steam! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts