Lajnux Skrivet 2 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2011 Smart att göra det innan de fick på islagret. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2011 Jag hör agentens jubel ändå från Västerås. 6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 2 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2011 Haha, gillar människorna som samlas runt och tittar på. Påminner om South Park-avsnittet när de bränner ner Wal Mart och hela stan står runt och sjunger Kumbaya. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 2 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2011 Det gick undan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 2 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2011 JA! FAN VAD LYCKLIG JAG ÄR! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 2 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2011 Haha, det var som fan, jag hade inte ens röstat än. Jag hann inte heller. Folk har ta mig tusan alldeles för bråttom nuförtiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 2 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2011 Hahah, brann den redan ner? Jäklar vad fort det gick i år då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 2 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2011 (redigerad) Såg att det var aktivitet i tråden sent igår kväll inatt tidigt i morse men gick inte in och läste och missade därför bockbränneriet live. Fuck. Redigerad 2 december, 2011 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 2 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2011 Stackars bocken. Jag röstade själv på att försök kommer göras men inte lyckas, men visst fan lyckades det då den inte hade blivit isad ännu. Nå, nu borde det i alla fall finnas bra med tid att bygga upp den på nytt innan jul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 2 december, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 december, 2011 Nå, nu borde det i alla fall finnas bra med tid att bygga upp den på nytt innan jul. Nä, inge mer bockar i år... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 2 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2011 (redigerad) YES FUCKING BOCKEN BRINNER YIPPI! Synd att det inte var vid jul men skit samma huvudsaken den där bock fan brinner! Kebab du kan inte ana hur glad jag är ! Och nu forsar det julkänslor genom mig nu blir det julmusik för min del! Tror jag fick en tår i ögat nyss. EDIT: Läste lite snabbt på flashback att det ryktas om att det var 10-20 personer som var utklädda till tomten som tuttade eld på bocken med att kasta in bensinbomber på den. EDIT 2: Det var tydligen fel går att kolla från denna video hur det gick till spola fram till 01.35 BOCKFAN! Redigerad 2 december, 2011 av SilentViper 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 3 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2011 YES FUCKING BOCKEN BRINNER YIPPI! Synd att det inte var vid jul men skit samma huvudsaken den där bock fan brinner! Kebab du kan inte ana hur glad jag är ! Och nu forsar det julkänslor genom mig nu blir det julmusik för min del! Tror jag fick en tår i ögat nyss. EDIT: Läste lite snabbt på flashback att det ryktas om att det var 10-20 personer som var utklädda till tomten som tuttade eld på bocken med att kasta in bensinbomber på den. EDIT 2: Det var tydligen fel går att kolla från denna video hur det gick till spola fram till 01.35 BOCKFAN! Rätt sjukt ändå, att du börjar gråta över att en bock brinner. Och att du blir så glad över det, som om det vore den största händelsen någonsin. Förresten, Lajnux, vill du spela BF3 med mig efter nyår? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 3 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2011 Förresten, Lajnux, vill du spela BF3 med mig efter nyår? Ja, det kan vi göra! Inte på nyårsnatten, hoppas jag? Dricka öl och lira BF3, myspys. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 3 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2011 YES FUCKING BOCKEN BRINNER YIPPI! Synd att det inte var vid jul men skit samma huvudsaken den där bock fan brinner! Kebab du kan inte ana hur glad jag är ! Och nu forsar det julkänslor genom mig nu blir det julmusik för min del! Tror jag fick en tår i ögat nyss. Finns ett rätt fint hem här i Gävle som jag kan skriva in dig på om du vill! 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 3 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2011 Jag tycker faktiskt att det är lite synd på en så fin juldekoration. Bocken är ju vacker och ger mycket julstämning, varför kan den inte få leva ens en vecka in i december för? Det är roligt att den bränns men fan, kan man inte vänta tills precis efter julafton? (Och varför har man inget sprinklersystem, om än aldrig så simpelt, efter alla dessa år?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 3 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2011 Jag tycker faktiskt att det är lite synd på en så fin juldekoration. Bocken är ju vacker och ger mycket julstämning, varför kan den inte få leva ens en vecka in i december för? Det är roligt att den bränns men fan, kan man inte vänta tills precis efter julafton? (Och varför har man inget sprinklersystem, om än aldrig så simpelt, efter alla dessa år?) Anledningen till att den brann så tidigt i år var förmodligen eftersom de var tvungen att försöka innan islagret lades på. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 3 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2011 Jag tycker faktiskt att det är lite synd på en så fin juldekoration. Bocken är ju vacker och ger mycket julstämning, varför kan den inte få leva ens en vecka in i december för? Det är roligt att den bränns men fan, kan man inte vänta tills precis efter julafton? (Och varför har man inget sprinklersystem, om än aldrig så simpelt, efter alla dessa år?) Jag tycker det är jäkligt synd att den måste brännas överhuvudtaget så gott som varje år. Jag har liksom aldrig förstått meningen med att bränna upp den, för vacker är den verkligen. Vad är det för folk som nödvändigt måste tutta på? Sjukt. Dessutom har jag funderat på vad det var för fel med att impregnera den med flamsäkert medel, för det fungerade bra. Det klagades på halmens färg och miljöfarliga ämnen, men det borde väl finnas andra icke-farliga ämnen att använda. Och lite annorlunda färg, är det egentligen nåt som man lägger märke till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 3 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2011 Dessutom har jag funderat på vad det var för fel med att impregnera den med flamsäkert medel, för det fungerade bra. Det klagades på halmens färg och miljöfarliga ämnen, men det borde väl finnas andra icke-farliga ämnen att använda. Och lite annorlunda färg, är det egentligen nåt som man lägger märke till? Jag har för mig att det märktes ganska mycket det året som flamskyddsmedel användes. Bocken såg väldigt sur och blöt ut, och ja inte lika trevlig som obehandlad halm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 3 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2011 Jag har för mig att det märktes ganska mycket det året som flamskyddsmedel användes. Bocken såg väldigt sur och blöt ut, och ja inte lika trevlig som obehandlad halm. Skulle det då vara så svårt att ha ett inbyggt vattensystem som blöter upp bocken inifrån så den är omöjlig att tända på? Så svårt ska det väl inte vara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 3 december, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 december, 2011 Finns ett rätt fint hem här i Gävle som jag kan skriva in dig på om du vill! Jag jobbar med det. Så jag kan ta mig ann honom. =) Jag tycker faktiskt att det är lite synd på en så fin juldekoration. Bocken är ju vacker och ger mycket julstämning, varför kan den inte få leva ens en vecka in i december för? Det är roligt att den bränns men fan, kan man inte vänta tills precis efter julafton? (Och varför har man inget sprinklersystem, om än aldrig så simpelt, efter alla dessa år?) Håller delvis med. Bränn upp den en gång, men visa respekt och låt den andra vara. Nått år har 2 bockar bränts, och det är fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts