Tweak Skrivet 10 januari, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2012 Det är den senare! Så jävla sinnessjukt, som vanligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 11 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2012 Ska boka biljett till future music festival i veckan; lineup. http://www.futureentertainment.com.au/futuremusicfestival/sites/default/files/FMF-Sydney-FI-5.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 15 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2012 Way Out West släppte Azealia Banks (US) Feist (CAN) The War On Drugs (US) Biljetterna till årets festival släpps den 26:e Januari, då lär dom troligtvis släppa en headliner, Björk ska spela på Öyafestivalen i Norge som även i år ligger samma helg som WoW, så det är välö en het gissning i nästa släpp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 15 januari, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2012 Hultsfred släpper band imorgon, The Cure släpper första tre datumen av sin europeiska festivalturné imorgon. Det hade varit något. Sen är The Temper Trap bokade till Hultsfreds systerfestival i Danmark. DET hade varit något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 16 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2012 Hultsfred släpper band imorgon, The Cure släpper första tre datumen av sin europeiska festivalturné imorgon. Det hade varit något. Sen är The Temper Trap bokade till Hultsfreds systerfestival i Danmark. DET hade varit något. The Cure James Blake The Kooks M83 (Hultsfred) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 16 januari, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2012 The Cure James Blake The Kooks M83 (Hultsfred) Helt sjukt. Hultsfred i år alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 16 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2012 Alltså, så jävla tråkigt... Fitt studenten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 19 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2012 (redigerad) Way Out West släppte Billy Bragg (ENG) och Iceage (DK) Mastodon (US) till Metaltown Redigerad 19 januari, 2012 av Kiedis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 21 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2012 "Way Out West utökar antalet festivaldagar från två till tre i sommar" http://www.gp.se/kulturnoje/1.834154-way-out-west-utokar Skitbra! Ännu mer fest. Biljetterna är dyra dock. 1900 tror jag att de kostar nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 21 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2012 Tenacious D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 24 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2012 (redigerad) Hultsfred släpper: The XX (UK) Marina and the Diamonds (UK) Anna Ternheim Garbage (UK/US) Stay+ (UK) Florence + The Machine (UK) Kommer till Way Out West The XX var en riktigt bra bokning av Hultsfred. Redigerad 24 januari, 2012 av Kiedis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 24 januari, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2012 (redigerad) Jay-Z och Kanye till Oslo 28:e maj. Ryktas om Stockholm dagen efter, vore så perfekt med Dans Dakar 26e och 27e och sen Watch the Throne 29e. Dans Dakar-kopplingen får motivera festivaltråden.. Redigerad 24 januari, 2012 av Tweak 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 24 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2012 (redigerad) Jay-Z och Kanye till Oslo 28:e maj. Ryktas om Stockholm dagen efter, vore så perfekt med Dans Dakar 26e och 27e och sen Watch the Throne 29e. Dans Dakar-kopplingen får motivera festivaltråden.. Mmm, vore ju ganska sinnessjukt jävla kalasbra. Ses på Dans Dakar förresten! Redigerad 24 januari, 2012 av Eudoros 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 25 januari, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2012 Kasabian och Sleep Party People till Hultsfred. Blir ju löjligt snart. Vilken jävla lineup. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2012 Hultsfred mosar verkligen med sina finband... Det går snart inte att stå emot detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 26 januari, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2012 Nu har jag Emmaboda, Hultsfred, Dans Dakar och Way Out West bokat! WoW har på en halvtimme sålt lika mycket som de gjorde på tre månader 2011.. Så sjukt. De ska ha personliga biljetter i år så se till att köpa om ni vet att ni vill åka. Om jag lyckas få in Summerburst Göteborg och Roskilde på det här blir det en riktigt fin festivalsommar. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 26 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2012 Tråkigt att inte WoW släppte lite band i samma veva som biljettsläppet, ska göra allt jag kan för att komma iväg på den festivalen i år, har inte vart där på två år nu, planerna har gått i kras varje jävla år. Jag och två arbetspolare tänkte köpa en endagsbiljett till Hultsfred för Stone Roses (dom är från Manchester och uppvuxna med Stone Roses) Dans Dakar verkar inte komma upp i samma klass som förra året, så jag hoppar nog det i år. Ska försöka åka på EDC i Las Vegas i september också nu när dom kommer köra en extra festival i september. Verkar fett! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 28 januari, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2012 http://img339.imageshack.us/img339/6818/img6525160320315.jpg Vårt camp på Emmaboda förra året... 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 31 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2012 Hultsfred: Mumford & Sons [uK] Frank Turner [uK] Bear In Heaven [uS] French Films [FI] Folk verkar svinglada över Mumford & Sons. Jag har själv aldrig hört dem, men kan än en gång konstatera att Hultsfred bara mosar på med sina släpp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 31 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2012 Folk verkar svinglada över Mumford & Sons. Jag har själv aldrig hört dem, men kan än en gång konstatera att Hultsfred bara mosar på med sina släpp! njut! Grymt släpp igen av Hultsfred, ja. Men jag tror ändå inte att jag spräcker Hultsfredsoskulden i sommar heller, har så mycket annat jag ska på redan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts