Kebab Skrivet 4 januari, 2014 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2014 (redigerad) Sitter här och har kollat på Despicable Me ett och två. Minionsen knasflippar ju sketan. D e röva. Ha d gott. Glenn. Redigerad 4 januari, 2014 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 25 januari, 2014 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2014 Blev att dygna idag pga att jag skulle se OGN finalen klockan 9 imorse. Nåja, är inte jättetrött än! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 8 april, 2014 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2014 Lyckades inte ens få fem minuters sömn inatt. Så himla jobbiiiiiiiigt, jag har inte dygnat på flera år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 april, 2014 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2014 Dygnade inatt, men inte på hemmafronten. --> WHY! 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 11 juli, 2015 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2015 Har helt idiotiskt spelat GTA Online sedan 20:00 eller något, och ännu mer tidigare under dagen. Nu är solen nästan uppe och jag funderar på nyttan i att gå och lägga sig. Borde ju förstås, men vad tusan sätter man klockan på då, kan jag undra. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 15 februari, 2016 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2016 Fan, det är ett tag sedan jag dygnade. Så länge sedan att jag inte ens minns när det var! Bira, braj; Hammarbaj! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 30 december, 2017 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2017 Har dygnat för första gången på mycket mycket länge. Argh, mina ögon. Mår pyton. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 30 december, 2017 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2017 38 minuter sedan, Misterwhoopee skrev: Har dygnat för första gången på mycket mycket länge. Argh, mina ögon. Mår pyton. Trist att höra antar jag. Själv inte behövt på ett tag nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 4 januari, 2018 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2018 Har dygnat 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts