Plaisir Skrivet 16 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2011 Hejsan hoppsan. Har suttit och letat efter hur jag ska få in CM7 på min tjejs DHD men hittar verkligen INGEN bra guide för hur jag ska gå tillväga. Den bästa jag hittade föll på att den var för gammal och alltså inte aktuell längre. Tittat lite smått på Swedroid men hittar inget där heller riktigt. Någon som gjort det och kan leda mig igenom det hela kanske? Förstog ni mig korrekt rätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2011 Den här verkar bra! http://www.swedroid.se/forum/35607-desire-hd-superguide-root-s-off-custom-roms.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 16 november, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 november, 2011 Den här verkar bra! http://www.swedroid.se/forum/35607-desire-hd-superguide-root-s-off-custom-roms.html - Kolla under "Skapa nummer"/Build number - du ska ha ett nummer som är lägre än 1.72 för att fortsätta. Men var inte orolig, om du har 1.72 måste du nergradera "Skapa nummer" finns inte och jag hittar inget där det står 1.72 eller liknande. Det enda jag kan tänka mig ersätter det här är programvarunummer? 2.50 Ska jag nedgradera då eller går det inte? Blir så sjukt förvirrad :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 17 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2011 (redigerad) Är det verkligen såhär enkelt? Edit: Ge mig lite tid annars, så fort jag får tillbaka min telefon så kommer jag roota den, och kommer då vara mer insatt i hur det fungerar. Jag har också en Desire HD. Redigerad 17 november, 2011 av eXotic 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 18 november, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 november, 2011 Det var så enkelt! Senaste cm funkade dock inte men annars så va det busenkelt Gillar när jag kommer hem för den. Tack Nu skulle ju iofs det här kunna bli en diskussionstråd för olika Roms osv. Någon som har nåt tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 18 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2011 Det var så enkelt! Senaste cm funkade dock inte men annars så va det busenkelt Gillar när jag kommer hem för den. Tack Nu skulle ju iofs det här kunna bli en diskussionstråd för olika Roms osv. Någon som har nåt tips? Det var så lite så. Önskar jag kunde komma med tips, men har själv inte hunnit testa några roms, och är inte så pass insatt att jag kan namedroppa roms direkt från huvudet. Men snart så, som sagt. Jag tror dessutom att Boomer känner till en del bra roms, har du tur kanske han kommer förbi och ger dig tips. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 10 december, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 december, 2011 Nu blir jag galen. Dom har äntligen släppt den version av sense jag ville ha och så har jag flashat mobilfan utan att ta backup. Kan man hitta samma nånstans tror ni? Måste väl ha telenors speciella? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2011 (redigerad) Det är väl bara att fabriksåterställa luren så uppdaterar den till orginalmjukvaran? Edit: Fast om jag vore du skulle jag fortsätta ha den rootad, gillar inte riktigt hur Sens 3.0 fungerar. Redigerad 10 december, 2011 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts