Renard Skrivet 8 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2011 Din dator var helt enkelt rädd att inte klara av spel av Skyrim's kaliber. Det är för episkt. Harakiri var det enda egenteliga alternativet. R.I.P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 8 november, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2011 Din dator var helt enkelt rädd att inte klara av spel av Skyrim's kaliber. Det är för episkt. Harakiri var det enda egenteliga alternativet. R.I.P Nu är min dator redo för action igen. PHOENIX DOWNS ARE YOUR FRIENDS 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 8 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2011 Ditt nya nätagg borde ha garanti kvar! De flesta har något års garanti (om du inte köpt budgetbudget) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 8 november, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2011 Ditt nya nätagg borde ha garanti kvar! De flesta har något års garanti (om du inte köpt budgetbudget) Mitt nya nätagg är ett gammalt nätagg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 8 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2011 Gratulationer! Men var är mina AP? 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 8 november, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2011 Gratulationer! Men var är mina AP? AP incoming! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 8 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2011 ITS ALIVE! Nu får någon byta ut hela nätagget för det är ett clusterfuck. Frivilliga volontärer anmäler sig i tråden via PM. Payar du resan ner och hem så är det en deal! Plus att jag får colan och vinet och det som du lovade! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 8 november, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2011 Payar du resan ner och hem så är det en deal! Plus att jag får colan och vinet och det som du lovade! Too late! Jag och Troxie har nu efter flera kirurgiska ingrepp fått min dator att leva igen. Nu behöver den bara vila lite inför Skyrim, kanske formateras och sedan är den frisk och kry och redo för nya äventyr! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 9 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2011 Too late! Jag och Troxie har nu efter flera kirurgiska ingrepp fått min dator att leva igen. Nu behöver den bara vila lite inför Skyrim, kanske formateras och sedan är den frisk och kry och redo för nya äventyr! Det låter som att du behöver en ny dator öht... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 9 november, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 november, 2011 Det låter som att du behöver en ny dator öht... Så säger man inte! Tänk om du hade brutit benet och fått operera! Hur hade det då känts om folk gått runt och sagt att "Vi behöver en ny Wu Zi Mu, den gamla är för handikappad"? JUSTE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 9 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2011 Så säger man inte! Tänk om du hade brutit benet och fått operera! Hur hade det då känts om folk gått runt och sagt att "Vi behöver en ny Wu Zi Mu, den gamla är för handikappad"? JUSTE! Ingen behöver en Wu Zi Mu, så är det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts