Troxie Skrivet 7 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2012 Första helgen på tusen år då jag inte har jobbat så jag tog mig tid att hämta ut klappen som legat och väntat på posten! Skickade även iväg en klapp, så någon får fira jul i mitten utav Januari också! Tackar så mycket! Plasir(?) Behövede pynta mitt sletna skrivbord http://i.imgur.com/kd7Gr.jpg 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 7 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2012 Första helgen på tusen år då jag inte har jobbat så jag tog mig tid att hämta ut klappen som legat och väntat på posten! Skickade även iväg en klapp, så någon får fira jul i mitten utav Januari också! Tackar så mycket! Plasir(?) Behövede pynta mitt sletna skrivbord http://i.imgur.com/kd7Gr.jpg Inte jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 7 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2012 Har inte fått mitt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 7 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2012 Första helgen på tusen år då jag inte har jobbat så jag tog mig tid att hämta ut klappen som legat och väntat på posten! Skickade även iväg en klapp, så någon får fira jul i mitten utav Januari också! Tackar så mycket! Plasir(?) Behövede pynta mitt sletna skrivbord http://i.imgur.com/kd7Gr.jpg GOD JUL I EFTERSKOTT ÖNSKAR KICKEN! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Djingis Skrivet 15 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2012 Första helgen på tusen år då jag inte har jobbat så jag tog mig tid att hämta ut klappen som legat och väntat på posten! Skickade även iväg en klapp, så någon får fira jul i mitten utav Januari också! Tackar så mycket! Plasir(?) Behövede pynta mitt sletna skrivbord http://i.imgur.com/kd7Gr.jpg GOD JUL I EFTERSKOTT ÖNSKAR KICKEN! Saker från Arboga rockar feTT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 17 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2012 Tack för presenten. T'was a good night! obs, flaskan köpte jag själv 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 18 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2012 Tack för presenten. T'was a good night! Blev du full like a kastrull? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 18 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2012 Blev du full like a kastrull? Har alltid otur i spel. Så det var du! Man tackar. Fint rim också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 18 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2012 Nu vill jag ha en sammanfattningspost av någon där man ser listan till/från och vad det var, samt specialiteter som rim eller spexiga julklappsomslag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 18 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2012 Har alltid otur i spel. Så det var du! Man tackar. Fint rim också God Jul (väldigt mycket i efterhand, men det är tanken som räknas) ALSO, WHERE THE FUCK IS MY PRESENT???? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 18 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2012 Min present har inte kommit, har den jag skickat kommit fram? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 18 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2012 Min present har inte kommit, har den jag skickat kommit fram? Men vad fan. Skäll på Kicken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 januari, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2012 Här är listan! [...]har den jag skickat kommit fram? Det verkar inte så! Har inte fått mitt. Men vad fan. Skäll på Kicken. Jag fattar inte, skulle kiken skicka iväg båda din och hans present, och i så fall, hur kommer det sig att bara en har åkt iväg? Om jag har förstått det rätt nu, MyStiC och Frenzy har inte fått några paket? Är det någon mer? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 18 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2012 (redigerad) Jag fattar inte, skulle kiken skicka iväg båda din och hans present, och i så fall, hur kommer det sig att bara en har åkt iväg? Kicken skulle skicka iväg både mitt och hans paket eftersom vi hade köpt dem samtidigt. Jag hann tydligen inte skicka adressen till Kicken innan han gick till posten för att skicka paketen och därför måste mitt paket vara kvar hos Kicken (?). Edit: Enligt Kicken är paketet skickat. Posten har fuckat upp. Redigerad 18 januari, 2012 av Lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 19 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2012 Verkar som Frenzy inte fått något, inte jag heller. Antagligen posten som gjort bort sig. Kan ha med min senaste flytt att göra att jag inte fått mitt. Men det är inte på den äldre adressen heller. Köper nytt till Frenzy i veckan om det nu inte kommit. Klart grabben ska ha paket! 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 20 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2012 Verkar som Frenzy inte fått något, inte jag heller. Antagligen posten som gjort bort sig. Kan ha med min senaste flytt att göra att jag inte fått mitt. Men det är inte på den äldre adressen heller. Köper nytt till Frenzy i veckan om det nu inte kommit. Klart grabben ska ha paket! Har du adressändrinig hos posten? Annars behöver dom inte dela ut breven på den gamla adressen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 2 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2012 Jag har fortfarande inte fått något......... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 februari, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2012 Har inte fått mitt. Verkar som Frenzy inte fått något, inte jag heller. Antagligen posten som gjort bort sig. Kan ha med min senaste flytt att göra att jag inte fått mitt. Men det är inte på den äldre adressen heller. Köper nytt till Frenzy i veckan om det nu inte kommit. Klart grabben ska ha paket! Har det kommit fram något paket? Jag har fortfarande inte fått något......... Det var paketet som Troxie nämner här som skulle ha kommit till dig! Första helgen på tusen år då jag inte har jobbat så jag tog mig tid att hämta ut klappen som legat och väntat på posten! Skickade även iväg en klapp, så någon får fira jul i mitten utav Januari också! Tackar så mycket! Plasir(?) Behövede pynta mitt sletna skrivbord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 3 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2012 Utan att ha satt mig in i folks förklaringar och ursäkter och vem som gjort vad, men folk som inte gjort det de ska borde skämmas. 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 3 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2012 (redigerad) Utan att ha satt mig in i folks förklaringar och ursäkter och vem som gjort vad, men folk som inte gjort det de ska borde skämmas. Håller med där, och jag har lite svårt att tro att posten "tappar bort" så här många paket... Kan inte du Kebab ta och posta listan över vem som skulle skicka till vem samt vilka paket som har "kommit fram"? Oj, såg att du redan gjort det. Redigerad 3 februari, 2012 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts