spajdermän Skrivet 22 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2011 Jag hann inte få min innan jag lämnade Fjollträsk nåväl, det får bli en nyårspresent istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 22 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2011 Om någon nu händelsevis skulle ha skickat ett paket till mig så kommer jag inte att kunna titta på det förrän den 9 januari då skolan åter börjar. God hjul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2011 Min kom iväg idag så det blir nog någon dag efter jul! Förlåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 23 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2011 Jag och Lajnux skickar våra imorgon! Bör komma fram om ett par dagar 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 23 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2011 Min kommer inte iväg fören typ tisdagen eller så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 23 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2011 Inte så många som lyckats få sina innan julafton. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 23 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2011 Nu har jag öppnat mina klappar! Vice. va min tomte. Och han lyckades hitta riktigt roliga saker 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 23 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2011 Nu har jag öppnat mina klappar! Vice. va min tomte. Och han lyckades hitta riktigt roliga saker Pics or it didn't happen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 23 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2011 http://img546.imageshack.us/img546/6117/img0066jpg2.jpg http://img696.imageshack.us/img696/4629/img0069jpg2.jpg 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 24 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2011 Nu har jag öppnat mina klappar! Vice. va min tomte. Och han lyckades hitta riktigt roliga saker Blev du nöjd? Cyberclean skall vara sjukt bra. Dra ut den och låt den sjunka ner över natten, på tangentbordet. Beerbongen är också rolig. Den sista vet jag inte hur rolig den är. Kan du inte tända eld på den och filma och lägga upp här? =D 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2011 jafg fick från agenten jag! de var en ett album med norrlands marsch-någonting, kommer itne ihåg namnet just nu sorry <3 mini lego pappersnäsdukar och ett värmeljus och en röst sedel från vänsterpartiet tack silentagenten <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 25 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2011 Jag fick min igår, dog fan av skratt, särskilt eftersom jag öppnade inför min familj. Fick ett partykit; bränd cd-skiva med mig på strutsen ackompanjerat av psykadeliska färger, glowsticks, glitterstjärnor och en kondom. Mina föräldrar undrade lite vad det var för forum jag hänger på. Så tack som fan, väldigt fyndigt och kul! Jag gissar på spajdermän eller Gof! Bubblare RavenE. 6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 25 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2011 Jag fick min igår, dog fan av skratt, särskilt eftersom jag öppnade inför min familj. Fick ett partykit; bränd cd-skiva med mig på strutsen ackompanjerat av psykadeliska färger, glowsticks, glitterstjärnor och en kondom. Mina föräldrar undrade lite vad det var för forum jag hänger på. Så tack som fan, väldigt fyndigt och kul! Jag gissar på spajdermän eller Gof! Bubblare RavenE. Inte är det då jag något så roligt skulle jag aldrig ha ro till att fixa. Låter som gof, eller kanske icecandy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 25 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2011 Jag fick min igår, dog fan av skratt, särskilt eftersom jag öppnade inför min familj. Fick ett partykit; bränd cd-skiva med mig på strutsen ackompanjerat av psykadeliska färger, glowsticks, glitterstjärnor och en kondom. Mina föräldrar undrade lite vad det var för forum jag hänger på. Så tack som fan, väldigt fyndigt och kul! Jag gissar på spajdermän eller Gof! Bubblare RavenE. Inte är det då jag något så roligt skulle jag aldrig ha ro till att fixa. Låter som gof, eller kanske icecandy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 25 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2011 icecandy. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2011 hehehehhe Nä, det var inte jag heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Populärt inlägg IceCandy Skrivet 25 december, 2011 Populärt inlägg Rapportera Share Skrivet 25 december, 2011 Ha det så trevligt på nyår! Vad tyckte din familj om presentpappret? Lägg gärna upp bilder på spektaklet, jag tog aldrig några. 12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 december, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 december, 2011 Det där är för jävla roligt alltså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 25 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2011 (redigerad) Jag fick en gigantisk lösmustasch! "Grattis God Jul kicken" stod det på paketet, med ett par ditritade kvinnoläppar! Ingen aning om vem som skickade! Gissade på Kebab, men han var ju inte med, så kanske Plaisir. Skickade mitt idag. Lajnux får komma och hämta sitt, den snåljåpen! Redigerad 25 december, 2011 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 26 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2011 Ha det så trevligt på nyår! Vad tyckte din familj om presentpappret? Lägg gärna upp bilder på spektaklet, jag tog aldrig några. Hahahaha. Tusen tack. Får lite ångest för hur tråkig min egen present är. Det sjuka är att jag trodde ju först det var ett paket vaniljsås (som allt var inslaget i) och började fundera som satan på när jag skrivit på forumet att jag älskar vaniljsås (vilket jag gör, är typ ett stående skämt inom vår släkt eftersom det enda jag käkade på födelsedagare osv när jag var liten var vaniljsås). 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts