IceCandy Skrivet 16 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2011 Går allt som det ska så kommer brevet vara postat imorgon. Får hoppas det hinner fram någorlunda i tid! Är det bara jag som är sjukligt nyfiken på vad för sorts presenter folk kommer ge varandra? Dvs om folk kommer skicka seriösa presenter eller något helt random pga hjärnsläpp eller humorn i det? Jag hade inte tackat nej till Maimstreams hemmapysslade trolldegsgrisar iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 16 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2011 Mitt är väl hemmapysslat på sitt sätt, fast ändå inte. Det har stark anknytning till forumitens historia, men det är ingenting jag har pillat ihop med lite lim och glitter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 16 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2011 När ska det senast postas för att vara framme i tid? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 17 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2011 Postat! Var nästan lite ledsen att jag hade ställt upp ett tag. Sköt upp inhandlandet till tentaveckan och hade totalt hjärnsläpp över passande julklapp. När jag väl släppte det och bara vandrade runt en kort stund på stan så kändes allt mycket bättre. Både vad gäller tentorna och vad jag tillslut köpte. Nu är jag jättespänd och förväntansfull över vad som kommer dimpa ned i min postlåda. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 17 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2011 Postat! Fick pressa ner den i brevlådan. Gick den sönder är det tanken som räknas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 17 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2011 Skickar på måndag. Förhoppningsvis hinner det fram i tid. Tänker inte öppna min förrens på lördag.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 17 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2011 Jag skickar när jag kommer hem till Sverige, så det kanske kommer fram precis efter jul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 18 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2011 Haha, börjar nästan ångra det jag skickade... Impulsköp efter ett förslag av en kompis. Men men, det hela ska ju vara en kul grej bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 18 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2011 Skickat! Har lite ångest angående vad jag köpte, men förhoppningsvis ser forumiten det som en rolig grej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 19 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2011 Ingen som är seriös med presenten? Jag köper så grymma grejer jag kan hitta. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2011 Så! Nu har jag handlat. Blev 3 grejer. Är både nyttiga och roliga. Hoppas personen blir glad. Vi måste posta bilder på våra presenter och få veta vem som skickat. Men jag skrev mitt namn på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2011 Så, nu har jag postat mina nyttiga och roliga grejer. Hoppas att det gillas! 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 22 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2011 Fick min julklapp idag! Väntar med att öppna den tills på lördag! ps. du som skickade till mig har väldigt fin handstil! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2011 (redigerad) Jag fick min igår. "Råkade" öppna den. Den var inte inslagen så det blev att jag såg den innan julafton. Skall ta en bild på den och lägga upp. Jag fick en engelsk bok, kommer inte ihåg vad den hette. (är på jobbet nu). Men tror den handlar om en hund. Perfekt. Har tänkt att låna en engelsk bok, typ en lättläast barnbok för att träna upp min engelska läsförståelse. Jag pratar helt ok engelska, men har svårt att skriva engelska rätt, och ser jag en film utan text förstår jag vad de säger, men inte vad de menar. Så nu har jag en bok som jag kan läsa. Blir min första engelska bok att läsa, så jag hoppas inte den är för svår. Tack den som skickade den. Får gärna tala om vem det var. =) (och gärna berätta lite mer om vad boken handlar om om ni själv har läst den.) Redigerad 22 december, 2011 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 22 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2011 Jag fick min igår. "Råkade" öppna den. Den var inte inslagen så det blev att jag såg den innan julafton. Skall ta en bild på den och lägga upp. Jag fick en engelsk bok, kommer inte ihåg vad den hette. (är på jobbet nu). Men tror den handlar om en hund. Perfekt. Har tänkt att låna en engelsk bok, typ en lättläast barnbok för att träna upp min engelska läsförståelse. Jag pratar helt ok engelska, men har svårt att skriva engelska rätt, och ser jag en film utan text förstår jag vad de säger, men inte vad de menar. Så nu har jag en bok som jag kan läsa. Blir min första engelska bok att läsa, så jag hoppas inte den är för svår. Tack den som skickade den. Får gärna tala om vem det var. =) (och gärna berätta lite mer om vad boken handlar om om ni själv har läst den.) Om det var den här så har du tur. Den är både lättläst och oerhört underhållande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2011 Om det var den här så har du tur. Den är både lättläst och oerhört underhållande! Det var det. Tack för julklappen eXotic. =) Vad handlar den om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 22 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2011 Det var det. Tack för julklappen eXotic. =) Vad handlar den om? Jag är inte ens med i julklappsutbytet, så det är definitivt inte mig du ska tacka. Boken handlar om en 15-åring med en autismspektrumstörning som ska utreda varför grannens hund dött, i runda slängar. Som sagt, riktigt bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2011 Jag är inte ens med i julklappsutbytet, så det är definitivt inte mig du ska tacka. Boken handlar om en 15-åring med en autismspektrumstörning som ska utreda varför grannens hund dött, i runda slängar. Som sagt, riktigt bra! Haha din lilla spjuver, den går jag inte på. Låter toppen, jobbar dessutom med autism/Aspergers Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 22 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2011 Varsågod Vice. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2011 Varsågod Vice. Tusen tack Frenzy! :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts