Henkibojj Skrivet 8 mars, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2012 (redigerad) http://www.youtube.com/watch?v=tkJNyQfAprY Varför har ingen nämnt gudarnas solo? Jag ville inte vara så förutsägbar Jag har en DVD med tribute-Bandet Off The Wall där gitarrsolot är rätt mesigt (och även hela konserten/bandet också), men saxofonisten är sjuk i huvudet Har letat efter den på YT men det verkar som att jag får rippa den själv på nåt sätt om jag ska kunna visa den. Apropå saxofon och Pink Floyd: (1:55). Hans skrik fade-ar in i ett saxsolo. Det svåra med att få såna här toner är att man måste skrika när man spelar tonerna istället för att bara blåsa. Saxofonisten är samma som i Baker Street, Raphael Ravenscroft. Annars kör de med Dick Parry allt som oftast: 8:03 Härligt byte mellan barytonsaxofon och altsax Redigerad 8 mars, 2012 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 6 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2012 (redigerad) Typ hela alltså... Redigerad 6 april, 2012 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 6 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2012 0.00 -> 5.48 Bra skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts