Complex Skrivet 23 april, 2013 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2013 (redigerad) Jag vill ha med en hel del veteranbilar så som hermes, hustler, oceanic, glendale och massa lowriders. Även en del terräng fordon så som BF injection, mesa, monster truck,sand king. Skulle vara kul om vortex var med. Gillade den skarpt i San andreas. Sen vill jag att deluxo ska komma tillbaka och phenix och även rhino. Det finns många fordon jag skulle vilja se åter. Redigerad 23 april, 2013 av Complex Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 29 april, 2013 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2013 Sabre och Blista Compact känns givna i min bok! Vore även jävligt kul att se Sabre Turbo återkomma, men man kanske inte ska hoppas på allt för mycket. Å andra sidan lär jag bli helnöjd vilket som, känns som R* kokat ihop något minst sagt utöver det vanliga den här gången! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 8 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2013 Hoppas grymt mycket på att Slamvan kommer tillbaka. Tycker det inte spelar nån roll om det är den choppade/lowrider-varianten från GTA:SA eller den klassiska skåpbilsvarianten från Lost And Damned Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 11 juli, 2013 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2013 Bulldozer är med i spelet. I intervjun med rockstar som CVG släppte idag nämner killen från rockstar bulldozer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts