Flaskan Skrivet 26 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2011 Ingen grävmaskin då? Grävskopa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 27 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2011 Ingen grävmaskin då? Självklart inte, man ska sätta sig i skopan och åka nedför de snöklädda bergen. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 27 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2011 Och Ford LTD Crown Victoria ~1988 Regina måste in i spelet igen, kom ju med i TLAD men bara i ett uppdrag vilket jag tycker var ganska tråkigt. Rolig bil att köra runt med. Hade gärna sett den andra bilen från TLAD också, kommer inte i håg vad det hette men ser ut som en AMC pacer. Liten rolig bil! Föredrar hellre gammla amerikanare framför nyare bilar, tycker det blir lite häftigare biljakter med äldre bilar, vet inte varför. Sett för mycket på polisjakter och scener från äldre filmer kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 27 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2011 Självklart inte, man ska sätta sig i skopan och åka nedför de snöklädda bergen. Two words, E pic! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallsten82 Skrivet 28 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2011 Grävskopa. Definitivt,hade varit så jävla fett!! Både grävmaskin och frontlastare. . Och varför inte Dumpers och väghyvel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 28 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallsten82 Skrivet 28 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2011 Den har jag helt missat,eller eventuellt glömt. Men okej,då nöjer vi oss med grävmaskin,frontlastare och väghyvel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 29 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2011 Slamvan får gärna komma tillbaks också, och savanna! Vill ha lite lowriders och liknande. IVs Voodoo tycker jag var extremt ful och oskön att köra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 24 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2012 Skulle verkligen vilja att Sand king kommer tillbaks i någon ny form, kul att köra terräng med! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 25 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2012 tåg som man kan köra 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 25 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2012 tåg som man kan köra Underbart när man spårade ur och åkte ut på motorvägen i LV, minnen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 25 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2012 Buick LeSabre av generation 1992-96, såg hur många som helst när jag var i Los Angeles. Cadillac Sedan deVille 1978-79 (Emperor i GTA IV) måste bara finnas med! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NäästY Skrivet 25 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2012 Nuff said... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 25 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2012 Nuff said... Den bilen ser jag verkligen fram till att styla om det nu finns möjligheter till det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NäästY Skrivet 26 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2012 Den bilen ser jag verkligen fram till att styla om det nu finns möjligheter till det Hoppas hoppas det kommer att finnas samma möjligheter till bilstyling som San Andreas hade, byta fälgar, färg, lustgas - the usual. Inte för mkt, lagom är bäst som svensken sa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 26 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2012 Hoppas hoppas det kommer att finnas samma möjligheter till bilstyling som San Andreas hade, byta fälgar, färg, lustgas - the usual. Inte för mkt, lagom är bäst som svensken sa? Skulle bara bli tråkigt om man kunde fixa bilen som i Saints row t.ex. Mer seriösare saker vill jag ha! Så ja, lagom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 27 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2012 Emperor är ju en bil som helt klart måste komma med i GTA V också, då det är en av mina favoritbilar från IV, och då jag även i verkliga livet älskar Cadillac, så vill jag gärna se att åtminstone en av dessa är med i GTA V: Cadillac Escalade, 2010 Cadillac Coupé DeVille 1959 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 29 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2012 Skulle vilja ha tillbaka bilen Stinger i ungefär samma stil som i Vice city. Ser hellre en classic variant än en nyare modell av den. Gillade den skarpt i VC! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 29 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2012 Föredrar hellre gammla amerikanare framför nyare bilar, tycker det blir lite häftigare biljakter med äldre bilar, vet inte varför. Sett för mycket på polisjakter och scener från äldre filmer kanske http://www.youtube.com/watch?v=Sdt_HWzwgJ8 -- Lexus RX var en kanonvanlig vagn i Los Angeles, måste ju bara finnas med! Och Toyota Camry, typ USAs mest sålda personbil. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 26 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2013 Nuff said... Blista Compact är bilarnas bil, hoppas också den kommer med. En parodi på 240 vore najs också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts