VickeX Skrivet 4 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2011 (redigerad) Här tänkte jag mig att vi kan jämföra bilder ifrån spelet med hur det såg ut i tidigare GTA-spel och även andra spel! "Santa Monica Beach" i verkligheten, GTA SA och i GTA V: Fler jämförelser mellan GTA V och GTA SA här. Och Jacker, du hade postat någon bild med en massa jämnförelser från GTA V-trailern och google street-view i LA. Posta den här också! Redigerad 5 november, 2011 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 4 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2011 Om nu Las Venturas är med så undrar jag verkligen hur det kommer se ut. Las vegas har ju ändrats mycket under åren och undrar verkligen vilka hus och byggnader R* skulle ta med. Mest spännande är nog isf The strip, skulle vara väldigt häftigt att se i gtaV, hoppas verkligen på att få see det igen! Om man kollar trailern och kollar på Los santos så ser man att det är en mer detaljerad stad. Las Venturas från SA var lite tom tycker jag, eftersom det var mycket öken i själva staden, hade gärna sett lite mer betong och en mer befolkad stad. Levande. Vill verkligen se mer av gta nu och hoppas dom visar mer städer i trailer 2! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 4 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2011 (redigerad) Redigerad 4 november, 2011 av Frusciante 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 5 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2011 (redigerad) Haha jävlar vilken skillnad, när San Andreas kom så tyckte jag shit vilket spel, snyggt gjort, så kollar man nu, som dag och natt, tekniken har gått framåt Redigerad 5 november, 2011 av Kiedis 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 5 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2011 Haha jävlar vilken skillnad, när San Andreas kom så tyckte jag shit vilket spel, snyggt gjort, så kollar man nu, som dag och natt, tekniken har gått framåt Haha, jag minns fortfarande när man tyckte att NHL 98 var snyggt, med fyrkantig puck! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 5 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2011 (redigerad) Hittade denna på GTAforums Redigerad 5 november, 2011 av Weener Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 5 november, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2011 (redigerad) Hittade denna på GTAforums http://i.imgur.com/TRrjE.jpg http://i.imgur.com/ODWak.jpg Den är ifrån länken jag postade i första inlägget. x) Redigerad 5 november, 2011 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferno Skrivet 5 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2011 Hittade denna på GTAforums Är det bara jag som tänker på The Sims 3 när jag tittar på första bilden? Det kunde ju lika gärna varit en trailer för The Sims holyday eller något. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ChrissDaManSietses Skrivet 5 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2011 Är det bara jag som tänker på The Sims 3 när jag tittar på första bilden? Det kunde ju lika gärna varit en trailer för The Sims holyday eller något. de va de första jag tänkte på när jag såg trailern va att de va så vävla likt Sims 3 specielt vin berget , assa dom som hajkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 5 november, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2011 En kille har återskapat GTA V-trailern i GTA SA med hjälp av lite mods. La till den i förstaposten efter bilderna. Kolla! Riktigt bra gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 5 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2011 (redigerad) Redigerad 5 november, 2011 av Jacker 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 5 november, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2011 ftk3f_0WZww Jag postade just den i "Jämnför motsvarigheter", borde den inte passa där? Men grymt snyggt gjort förövrigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 5 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2011 Haha, lagom grymt gjort! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 5 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2011 Jag postade just den i "Jämnför motsvarigheter", borde den inte passa där? Men grymt snyggt gjort förövrigt. Sant, trådarna sammanslagna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 5 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2011 Vi kan nog också ha lite, lite i åtanke att det skiljer 20 år på städerna även om det i det här fallet är väldigt irrelevant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferno Skrivet 5 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2011 Jag postade just den i "Jämnför motsvarigheter", borde den inte passa där? Men grymt snyggt gjort förövrigt. Awsome! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 5 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2011 Hittade denna på GTAforums Mount Whitney. Riktigt jävla likt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ChrissDaManSietses Skrivet 5 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2011 men om man kollar på de berget i GTA V de ser ju så jävla gigantiskt ut, dom där 3 människorna kommer inte hinna till toppen innan spelet släpps lol 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 6 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2011 Efter berget är det bara vatten, ganska säker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 6 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2011 Efter berget är det bara vatten, ganska säker. Om du pratar om San Andreas så stämmer väl det, men bara västerut. Söder, norr och öster om berget fanns det en massa land/stad/countryside, respektive. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts