SilentViper Skrivet 3 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2011 Eftersom vi har sett rykten om GTA V sen somras om jag minns rätt och redan sett första trailern och vi såg ju en del av spelet så frågan är till er hur länge tror ni att Rockstar har utvecklat med GTA V? Själv tror jag mellan början och mitten av året nånstans där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 3 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2011 Eftersom vi har sett rykten om GTA V sen somras om jag minns rätt och redan sett första trailern och vi såg ju en del av spelet så frågan är till er hur länge tror ni att Rockstar har utvecklat med GTA V? Själv tror jag mellan början och mitten av året nånstans där. Nänänä, de har jobbat på det i minst 2 år! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ChrissDaManSietses Skrivet 3 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2011 jag tror sän gta IV kom , sen hade dom väl nåra som fick jobba på "Episodes From Liberty City" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 3 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2011 Definitivt så började förarbetet ganska direkt runt IV-släppet. Det tar lång tid för dom att planera hur kartan ska se ut och bygga den innan dom börjar med röstinspelningarna och så! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 3 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2011 Eftersom vi har sett rykten om GTA V sen somras om jag minns rätt och redan sett första trailern och vi såg ju en del av spelet så frågan är till er hur länge tror ni att Rockstar har utvecklat med GTA V? Själv tror jag mellan början och mitten av året nånstans där. Att döma av hur spelet såg ut i trailern så har det varit under utveckling under betydligt längre tid än sedan mitten av året. Speciellt ett så pass storskaligt spel som GTA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 3 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2011 (redigerad) Någon skrev i en annan del att de har jobbat på det i 3/4 år men det låter aldeles förlite. Tror snarare att förarbetet började direkt efter GTAIV. Redigerad 3 november, 2011 av Crusader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 3 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2011 Jag skulle tro att utvecklingen har pågått ända sen GTA IV släpptes, om inte redan innan. Sen vintern/våren 2007/08 är min gissning, småskaligt i början för att sedan ta fart ordentligt efter GTA IV-releasen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 3 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2011 Jag skulle tro att utvecklingen har pågått ända sen GTA IV släpptes, om inte redan innan. Sen vintern/våren 2007/08 är min gissning, småskaligt i början för att sedan ta fart ordentligt efter GTA IV-releasen. Det är det jag tror också. Men eftersom att alla R* studios hjälper varandra med diverse spel så är det möjligt att de inte kunnat gå fult ut och arbetat på endast GTA V stenhård förens nyligen, eftersom att North hjälpt till med både Red Dead Redemption och L.A Noire, samt säkerligen jobbat på Agent. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 3 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2011 Precis. De har ju hjälpt till med andra spel också. Sedan vet man inte om det helatiden hade namnet Grand Theft Auto V. Kan vara så att det först var tänkt att bli ett spel som byggde på GTAIV likt GTA: Vice City och GTA: San Andreas byggde på GTA3, bara det att projektet blev så stort att de beslutade sig för att gå 5. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts