VickeX Skrivet 3 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2011 Har vi några konstnärer här på forumet? Jag gjorde den här "remixen" av debut-trailern. Tänk er att GTA V-logan inte syns i den andra scenen med flygplanet som flyger in mot LS... Kom ihåg att jag inte hade något annat att jobba med än de bilder som fanns i debut-trailern. Konstruktiv kritik? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 3 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2011 Tyckte det såg bra ut. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 7 november, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2011 Lite roliga bilder kanske? Bilder från tråden "GTA 5 Screenshot Fun" på GTAForums. Vill ni göra egna? Alla frames från trailern i bildformat! "Rena" mallar: Gränden: Balkongen: Stranden: Tiggaren: Vinevood-skylten: Skåpbilen: Här är en bild jag gjorde som inte nödvändigtvis är Rolig, men... Ändå. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 13 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2012 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts