Ferno Skrivet 2 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2011 Jag tänker på GTA när jag hör introt på den här låten, är den med i någon trailer eller i något intro för något av spelen? Eller är den bara lik någon annan låt? Kan hända att jag tycker den är lik GTA2-låten men njae. Moby är grym btw! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2011 (redigerad) Du blandar inte ihop den med The Bourne Identity då? Edit: Ja, för den här låten är med i den filmen. Redigerad 2 november, 2011 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferno Skrivet 2 november, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2011 Jag tänker på GTA när jag hör introt på den här låten, är den med i någon trailer eller i något intro för något av spelen? Eller är den bara lik någon annan låt? Kan hända att jag tycker den är lik GTA2-låten men njae. Moby är grym btw! Jag har inte sett filmen så jag tror inte på det. Kan ju hända att nån låt har ett liknande intro också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts