SilentViper Skrivet 6 april, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 april, 2012 Bump. Kommer GTA V släppas till alla plattformar denna gång? Och inte som IV gjorde släpptes till Xbox 360 o Playstation 3 kommer dem släppa till PC direkt också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 6 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2012 Bump. Kommer GTA V släppas till alla plattformar denna gång? Och inte som IV gjorde släpptes till Xbox 360 o Playstation 3 kommer dem släppa till PC direkt också? Väldigt tveksam att det släpps till PC direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 6 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2012 Bump. Kommer GTA V släppas till alla plattformar denna gång? Och inte som IV gjorde släpptes till Xbox 360 o Playstation 3 kommer dem släppa till PC direkt också? Rockstar lär släppa spelet till konsoller först. Det är så de gått till väga sedan GTAIII. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 6 april, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 april, 2012 Väldigt tveksam att det släpps till PC direkt. Hm okej gick in på FZ där visades alla plattformar men det är väl bara vänta o se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 6 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2012 Hm okej gick in på FZ där visades alla plattformar men det är väl bara vänta o se. Det tyder bara på att det kommer släppas till PC. Däremot kan det vara ett år efter konsol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 10 april, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 april, 2012 Nya rykten sägs att V släpps nu redan i oktober men det vart borttaget o Rockstar vägrar kommentera det kanske ligger nåt i det? Character animator på Rockstar, Alex O'Dwyer, lade upp ett CV på google docs och LinkedIn med information om att Grand Theft Auto V kommer att släppas i oktober i år. Efter avslöjandet har CV:t tagits bort och Rockstar vill inte lämna några kommentarer kring datumet. 2K Games ger förutom GTA V också ut Bioshock Infinite. Det tredje Bioshock-spelet ska släppas i oktober. Att planera in två så stora spelsläpp samma månad är inte så spelmarknadsmässigt taktiskt. Det här är alltså bara ett rykte som bör tas med en nypa salt. Skulle en så tidig release glädja dig? Taget från FZ 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 10 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2012 Jag vet inte hur jag känner med release datum. Vill jag ha det snabbt eller vill jag att det ska ta tid? Känns att spelet blir bättre om R* får jobba utan stress och ha tid på sig. Men samtidigt vill den lilla GTA nörden i mig ha spelet nu! Gäller att ha tålamod! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 10 april, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 april, 2012 Jajo men det kanske ligger nåt i det eftersom R* vägrar kommentera såna här rykten samt såna här rykten försvinner så kanske ligger nåt i att det släpps i oktober men jag hoppas som fan på de om dem släpper till PC direkt så förhandsbokar jag det direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 11 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2012 Jag tror fan på Oktober alltså! Hoppas spelet är helt klart och släpps då, annars får det gärna vänta tills det är klart. Men jag är nästan säker på en försening senare, så slutet på 2012 eller tidigt 2013! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts