SilentViper Skrivet 2 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2011 (redigerad) När tror ni spelet kommer släppas? Vote: Om ett och en halvt år Redigerad 2 november, 2011 av SilentViper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 2 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2011 Jag tänker gå in och rösta i den här tråden om sisådär ett halvår och då rösta på ett år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 2 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2011 Jag tror att spelet släpps annat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 2 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2011 Med tanke på att Max Payne 3 och XCOM, båda också utgivna av T2, är spikade för våren 2012 så vore ett år det allra rimligaste. Förutsatt att det inte försenas förstås. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 2 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2011 Mellan ett halvt och ett år gissar jag. Så om tre fjärdedelars år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 2 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2011 Gissar att spelet släpps runt första eller andra kvartalet av 2012. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ChrissDaManSietses Skrivet 3 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2011 (redigerad) såg ett klipp nån stans att de skulle komma till the holidays, kan manes med i jul , kan menas med till näesta somma vem vet ahh förutom rockstar så klart Redigerad 3 november, 2011 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ChrissDaManSietses Skrivet 3 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2011 kan detta vara release datum...? kansje dum tänkt av mig men iallafall de säjs ju om ett halvår de e ju nästan 7 månader..... och futo e tillbaka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ChrissDaManSietses Skrivet 3 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2011 (redigerad) futo e tillbaka sorry att jag post flera gånger de var meningen att skick in med en bil oxxå men,, om man spolar till 0:54 (när man kommer till killen som spikar ner skylten) så e de ett nummer på trottoaren där de står "2405" kan de va release date 24 maj..? kan ju ha fel... Redigerad 3 november, 2011 av ChrissDaManSietses Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 3 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2011 2405 är tydligen postnumret (?) till en riktig gata vid namn "Grove Street" någonstans i delstaten Illinois. Dan Housers födelsedag ska tydligen vara 24 maj också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 3 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2011 Låten som spelas i trailern ska ha släppts 24 maj något år med. Det är en massa kopplingar till 24/5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 3 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2011 20 November 2012, rätta mig om jag har fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferno Skrivet 3 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2011 Känns alltid lika drygt när det verkar ta så lång tid Tror det är ett år, men kanske mindre. För de arbetar väll fortfarande med spelet ^^ Jag mins inte hur lång tid det var mellan första trailern på GTA4 och spelets release. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 7 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2011 Juni säger Michael Pachter, vi får väl hoppas att det blir något sånt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallsten82 Skrivet 7 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2011 Enligt 4 olika affärer (Komplett,InWarehouse,MJ Multimedia och IT-Shoppen) kommer spelet 2012-08-07. Hur tillförlitligt det är har jag ingen aning om (förmodligen en vild gissning?),men om det stämmer blir det en perfekt 30-års present :-) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 20 november, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2011 Enligt 4 olika affärer (Komplett,InWarehouse,MJ Multimedia och IT-Shoppen) kommer spelet 2012-08-07. Hur tillförlitligt det är har jag ingen aning om (förmodligen en vild gissning?),men om det stämmer blir det en perfekt 30-års present :-) Så har det alltid vart med nya spel dem sätter ett o officelt release date bara vänta ett tag till tills Rockstar uttalar sig. Eller alternativ kolla på diverse spelsidor så som FZ, gamereactor, PC gamer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallsten82 Skrivet 20 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2011 Så har det alltid vart med nya spel dem sätter ett o officelt release date bara vänta ett tag till tills Rockstar uttalar sig. Eller alternativ kolla på diverse spelsidor så som FZ, gamereactor, PC gamer Så med andra ord är det inget att ta fasta på? Anade nästan att det var för bra för att vara sant,men man hoppades ju ändå. Nåväl,hoppas det kommer under 2012 iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 20 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2011 Så med andra ord är det inget att ta fasta på? Anade nästan att det var för bra för att vara sant,men man hoppades ju ändå. Nåväl,hoppas det kommer under 2012 iallafall. Komplett o inwarehouse delar leverantör/lager, vilket förklarar att de har likadana datum. Men de är absolut inget att lita på, inte för en sekund Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallsten82 Skrivet 20 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2011 Komplett o inwarehouse delar leverantör/lager, vilket förklarar att de har likadana datum. Men de är absolut inget att lita på, inte för en sekund Hade det på känn :-) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_johan Skrivet 30 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2011 Tror på den 24:e maj 2012, vore perfekt inför sommaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts