ChrissDaManSietses Skrivet 20 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2012 Jag kom o tänka på en grej, Visst fan låter berettar-rösten som Johnny från GTA TLAD? när man tänker efter, han sejer "Why did i move here, maybe it was the wether" vad tror ni kansje Johnny kommer vara med, han e ju rätt lik den mökhåriga killen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 20 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2012 Lol, nej, inte ett dugg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ChrissDaManSietses Skrivet 20 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2012 de göre fan visst om man lyssnar några gånger, han låter ju bara lite mer "relaxed" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 20 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2012 de göre fan visst om man lyssnar några gånger, han låter ju bara lite mer "relaxed" Han varken låter eller ser ut som honom. Dessutom, varför skulle de återanvända en gammal protagonist? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 20 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2012 Jag har tänkt mycket på att det kanske är Claude som dyker upp igen? Han vet man ju inte hur han låter och åldern på den äldre mannen skulle ju passa rätt bra in? Eller jag vet inte, kanske inte ens är någon från tidigare spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ChrissDaManSietses Skrivet 20 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2012 Han varken låter eller ser ut som honom. Dessutom, varför skulle de återanvända en gammal protagonist? dom har ju gjort de flera gånger, claude va ju med i III och SA Tommy var med i VC och SA Rosenburg va ju med i VC SA ock VCS etc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 20 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2012 dom har ju gjort de flera gånger, claude va ju med i III och SA Tommy var med i VC och SA Rosenburg va ju med i VC SA ock VCS etc Ja, men inte som protagonister. Vaxxor: Tror inte de skulle göra så. Tystnaden har ju blivit lite av Claudes grej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2012 Ja, men inte som protagonister. Vaxxor: Tror inte de skulle göra så. Tystnaden har ju blivit lite av Claudes grej. Det lär vi aldrig få veta. Beror på huruvida GTA 2- och GTA III-Claude är samma snubbe, men det lär förbli ett mysterium. Dessutom är knappast "de har aldrig gjort det förr" ett argument som direkt betyder något. Jag tror varken a eller b, jag gillar bara alla spekulationer. Men det är klart, ta varje chans att vara butter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ChrissDaManSietses Skrivet 24 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2012 Jag såg nyss en hund till i trailern.,vid 1:05 när svarta killen springer i gränden o sen ser man 1:07 från luften, värkar inte va nån stor hund plu att de står hund mat vid en bild 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
assburgerssyndrome Skrivet 24 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2012 Vart är det en hund där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ChrissDaManSietses Skrivet 24 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2012 Vart är det en hund där? man ser en svart i buren,,,,,,typ rottweiler-liknande till vänster, sen från luften till höger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTAV Skrivet 23 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2012 Hmm, bra tanke. Dock så fanns det ju kamera på telefonen i IV. Kamera fanns redan i Vice city ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 23 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2012 Kamera fanns redan i Vice city ! Ehm, ja, men det kändes mer relevant att nämna ett spel från den här generationen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTAV Skrivet 23 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2012 Ehm, ja, men det kändes mer relevant att nämna ett spel från den här generationen. Hahaha sant så sant. Ville bara poängtera ! Peace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 24 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2012 Jag har tänkt mycket på att det kanske är Claude som dyker upp igen? Han vet man ju inte hur han låter och åldern på den äldre mannen skulle ju passa rätt bra in? Eller jag vet inte, kanske inte ens är någon från tidigare spel. Tvivlar starkt på det. Rockstar har ju nästan helt klippt av banden till III-erans spel, vilket jag personligen tycker är ganska dumt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts