Wild_hawk Skrivet 30 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2003 skulle gtasajten funnits om inte gta 3 kom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 30 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2003 tror de, eftersom gtasajten fanns innan gta3 kom.. "GTA3D" Jag gick in på den sektionen heeeeela tiden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 30 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2003 tror de, eftersom gtasajten fanns innan gta3 kom.. "GTA3D" Jag gick in på den sektionen heeeeela tiden! hehe, jag kommer ihåg den där bilden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 30 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2003 hehe, jag kommer ihåg den där bilden! Vilken bild? "Hitler väntar på nästa tåg" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 30 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2003 Japp, GTAsajten (fast utan namn) fanns redan för 5 år sedan Men jag tror inte den skulle ha sett ut som idag om inte gta3 hade blivit en sån succe. LOL @ "Hitler väntar på nästa tåg", den bilden kommer jag ihåg EDIT: Bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 30 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2003 Japp, GTAsajten (fast utan namn) fanns redan för 5 år sedan Men jag tror inte den skulle ha sett ut som idag om inte gta3 hade blivit en sån succe. LOL @ "Hitler väntar på nästa tåg", den bilden kommer jag ihåg EDIT: Bild hehe, och som jag sagt många gånger: Bara ufot av dina gta1 bilar funkade! Jag mejlade å klaga! "Vad gjorde hitler för fel?" "Smarta poliser" "^--Upp till top--^" <--- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 30 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2003 Bra bild den där GTAsajten är ju riktigt populär idag, var det inte så att GTAsajten skulle komma med i någon "Webring"?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts