Vice. Skrivet 30 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2011 (redigerad) En Bigfoot! Redigerad 30 oktober, 2011 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 30 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2011 Jag tror inte att det kommer att finnas, men jag hoppas på älgar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 30 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2011 Om det finns lite mer country-side och skogar så vore det faktiskt riktigt nice med älgar... Men frågan är om Rockstar tycker att det skulle passa. Det känns inte som om det är så troligt att det helt plötsligt skulle vara djur i ett GTA. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 30 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2011 Vilket bra stavning i rubriken vice. Jag skulle vilja gå ut och skjut älg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 30 oktober, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2011 Vilket bra stavning i rubriken vice. Jag skulle vilja gå ut och skjut älg. Jag ändrade rubriken. Det var en annan poll innan och jag kunde inte ändra i rubriken igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 30 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2011 Jag hoppas verkligen att inte bigfoot kommer att läggas till i spelet. Eller något annat övernaturligt.. I allafall inte om vem som helst kan hitta det. Hela grejen med mysterierna i san andreas var ju mystiken kring dem! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 31 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2011 En ko till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts