Populärt inlägg Hultenius Skrivet 30 oktober, 2011 Populärt inlägg Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2011 Eftersom Rockstar bekräftat att Grand Theft Auto V är under produktion har ett nytt forumet skapats åt den kommande kioskvältaren. 16 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 30 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2011 Eftersom Rockstar bekräftat att Grand Theft Auto V är under produktion har ett nytt forumet skapats åt den kommande kioskvältaren. Fantastiskt! Vi tackar och bockar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 30 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2011 Misstänker att Hultenius är Gud. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 30 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2011 Misstänker att Hultenius är Gud. Njaaaa, han är bra. Men han är ingen Hultan! [/fjäsk] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 31 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2011 (redigerad) På tal om det, postbuggen (tar upp till 2 minuter) att posta ett inlägg bör nog ses över innan GTA V hypas för mycket. Nytt folk = Spamklickar på "Skapa inlägg". Om folk hittar hit Redigerad 31 oktober, 2011 av Wu Zi Mu 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 1 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2011 Hur länge tror ni nu innan nytt folk dyker upp nu när vi har V forumet? Men jag tror bara dem kommer komma göra nån tråd sen är dem borta. Man har ju sett det i IV forumet dem som skulle ha hjälp med nåt när de hade fått hjälp så har man inte sett skymten av dem. Men hoppas dem väljer att stanna denna gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 1 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2011 Hur länge tror ni nu innan nytt folk dyker upp nu när vi har V forumet? Men jag tror bara dem kommer komma göra nån tråd sen är dem borta. Man har ju sett det i IV forumet dem som skulle ha hjälp med nåt när de hade fått hjälp så har man inte sett skymten av dem. Men hoppas dem väljer att stanna denna gång.Det har det redan talats om, ifall mitt minne inte sviker. Svaret var (kanske) att tråkiga och oengagerade svar till frågor och dålig aktivitet i GTA-delen (över huvud taget) inte känns välkomnande. Själv är jag inte aktiv i GTA-världen över huvud taget så jag vet inte hur det var innan IV släpptes bland oss redan existerande medlemmar - men så jag upplever det nu verkar vi vara mer taggade än då. Förhoppningsvis blir V-forumet mer aktivt bland oss som redan är här, och på så vis kanske vi får fler medlemmar. En sak som tas upp ofta om GTAsajten är gemenskapen vi har, men det är rätt svårt för nya medlemmar att faktiskt ta del av den kan jag tro. Men jag vet inte säkert. Jag bara tror. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 9 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2011 Men jag vet inte säkert. Jag bara tror. Att tro är att veta. Med vänliga hälsningar, Kristus 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts